Moetan
Režie:
Keiičiró KawagučiScénář:
Saki HasemiKamera:
Jasuhiko AbeHudba:
Takeši WatanabeHrají:
Masaja Onosaka, Nobujuki Hijama, Haruka Tomacu, Jukari Tamura, Júdži Ueda, Kaori Nazuka, Džódži Nakata, Hiroši Janaka, Rika Morinaga, Micuo Iwata, Tomoko Kaneda, Sawa Išige, Eri Nakao, Kóiči Nagano (více)Hrají
Masaja Onosaka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Haruka Tomacu
Japonsko
Nejlepší seriály:
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Jukari Tamura
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Júdži Ueda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kaori Nazuka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džódži Nakata
Japonsko
Nejlepší seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hiroši Janaka
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Rika Morinaga
Japonsko
Nejlepší seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Micuo Iwata
Japonsko
Nejlepší seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Tomoko Kaneda
Japonsko
Nejlepší seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Sawa Išige
Japonsko
Nejlepší seriály:
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Eri Nakao
Japonsko
Nejlepší seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Kóiči Nagano
Japonsko
Nejlepší seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Ajaka Kjo
Japonsko
Nejlepší seriály:
Sword Art Online (2012) (seriál)
Kaibucu ódžo (2007) (seriál)