Obsahy(2)
Dvojice rázných chlápků obráží napříč USA veřejné aukce, ve kterých se často draží velmi hodnotné předměty. Cestou k úspěchu není jen aukci vyhrát, ale především mít ten správný nos na dražené položky. Mnohdy totiž není zprvu patrné, co všechno se v kontejnerech skrývá... (TV Nova)
Recenze (62)
Pokud je to pravda, že je zde vše připravené, tak je to celkem blbý a celý tento seirál by byl k ničemu. Já ale nad tím nechci přemýšlet a i kdyby to bylo plánované, tak si to chci užít. Co jsem to viděl poprvé, hned mě to zaujalo. Na televizi normálně nekoukám, ale díky tomuto se na ni klidně podívám. ----- Co víc dodat..je to prostě zajímavý seroš, ve kterém se i člověk dozví něco nového, protože se tam mluví i o historii kdy se daná věc používala atp.. Škoda jen, že těch dílů ze zákulisí není víc.. ()
Největší problém je podle mě to, že se díly vůbec, ale vůbec nemění a i když nacházejí různé věci, scénář je pořád stejný: Sklad -> přeplatit domorodce -> prohledat (nejzábavnější část pořadu) -> prodat. Když to člověk sem tam zahlédne u večeře v televizi, tak je to vcelku OK, ale že bych to cíleně sledoval, tak to vážně ne. ()
Jednoduché a zábavné, za málo peněz hodně zábavy. Oproti ostatním skladovým pořadům jsou pozitiva, že své nalezené věci prodávají (ve Válkách skladů řeknou, že to stojí tolik a tolik a basta, takže ekomika kupování skladů v reálu je tady přesvědčivější ). Na druhou stranu co sklad to úspěch , což budí dojem, že je to nahrané, nebo, že si vyzobou tvůrci jen to, co potřebujou. ()
Je to americky velkohubé a namyšlené, ale zase je poměrně napínavé objevovat v krámech ležících léta ve skladech pravé podklady. A navíc tam dávají zajímavosti z historie. I když ve srovnání s anglickými pořady o starožitnostech je to nepříjemně založené hlavně na penězích a chybí tomu uměřenost a kultivovanost, protože ty dva chlápci jsou strašný burani. /10. 2. 14./ ()
Urážka TV diváka. Tohle má k “reality show” blízko asi jako wrestling má k “bojovým sportům”. Oboje je neskutečná komedie a divadlo na tupé publikum. V každém skladu co vydražili za 5,50 je kufřík s bouchačkou (ideálně historickou) nebo nějaký nevídaný super drahý skvost. Výdělek je vždy jistota desetinásobku… a ty jejich kecy do toho. Neskutečný. Navíc až komické je, že vždy co “najdou” prodají. 100% případů. Neexistuje, aby kupující/odborník ve finále řekl: “NE! Za tolik to nekoupím, zase si to odneste.” ()
Galerie (9)
Photo © Discovery Channel
Zajímavosti (1)
- Oficiálny eBay účet, cez ktorý Allen Haff a Ton Jones predávajú produkty bol vytvorený už 16. mája 2003, čo je 7 rokov pred vysielaním show. (Real Tom Hardy)
Reklama