Reklama

Reklama

Hledači pokladů na aukcích

(pořad)
  • Česko Mistři aukcí (více)

Dvojice rázných chlápků obráží napříč USA veřejné aukce, ve kterých se často draží velmi hodnotné předměty. Cestou k úspěchu není jen aukci vyhrát, ale především mít ten správný nos na dražené položky. Mnohdy totiž není zprvu patrné, co všechno se v kontejnerech skrývá... (TV Nova)

Recenze (62)

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Je to americky velkohubé a namyšlené, ale zase je poměrně napínavé objevovat v krámech ležících léta ve skladech pravé podklady. A navíc tam dávají zajímavosti z historie. I když ve srovnání s anglickými pořady o starožitnostech je to nepříjemně založené hlavně na penězích a chybí tomu uměřenost a kultivovanost, protože ty dva chlápci jsou strašný burani. /10. 2. 14./ ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

V podstatě stejný koncept, jako Storage Wars, které miluji. Jen s tím rozdílem, že zde jsou (říkejme jim třeba hlavní hrdinové) Ton a Allen. Tudíž pouze jedna banda, kolem které se vše točí. Zaměřujeme se pouze na jejich ne/úspěchy. Bohužel nad Storage Wars to lehce pokulhává, jelikož při stejné stopáži zvládneme zkontrolovat pouze po jednom, max dvou zajímavých kusech z každého kontejneru za celý díl. Což je celkem málo v porovnání se Storage Wars - proto o jednu hvězdu méně. Líbí se mi tam přidání prvku z Pawn Stars - tedy negociace ceny při prodeji nalezené relikvie. EDIT: Přidávám poslední pátou hvězdu, a beru zpět fakt, že AH pokulhává nad SW. Díl od dílu se mi to líbí víc a víc a chlapci Ton a Allen začínají pomalu ale jistě předbíhat partičku ze Storage Wars. Sice vždy vyhrají jen jedno nebo dvě úložná místa, ale koncept je takový, že do seriálu jsou vybrány pouze ty skladovací prostory, kde najdou něco drahého nebo zajímavého, tudíž máte vždy každý díl o zábavu a natěšení postaráno. Také se mi velice líbí koncepce, že si vždy stanoví cenu, za kterou je výhodné adekvátní skladovací prostor vydražit, aby dosáhli profitu a této částky se striktně drží. WELL DONE, chlapci! ()

Reklama

xardix 

všechny recenze uživatele

Na Storage Wars sice nemají, ale koukat se na ně dá pořád. Zamrzí jistá schématičnost, kdy VŽDY skončí ve plusu, poněvadž se POKAŽDÉ ve skladu najde drahá věc, nejčastěji zbraň. Větší variabilita by nebyla na škodu. Že je to nahrané? Nevadí. V reálu by tolik zajímavých skladů nebylo, jen samý balast. K hlavní dvojici jsem si musel najít cestu, nejsou tak výrazní jako v Storage Wars. Hlavní výtku směřuji k rozvržení času. Prohlížení skladu a aukci je věnováno příliš času. Při vyklízení se věnují pouze 1-2 věcem, zbytek rychle prolétnou. Zaměřit se více na obsah skladu by tu prospělo. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

V časoch, kedy som bol maniak do TV-programov na kanáli Discovery Channel, som ulietaval aj na tomto kúsku. Hlavní protagonisti sú v skutku sympatickí (teda čo sa týka ich správania, nie výzoru). Rozhodne každý pozorný divák jasne vidí, že toto je jeden z programov, ktoré sú dopredu predpripravené, ale komu to vadí? Baví to a to je hlavné. Niekedy sa človek smeje, čo vytiahnu za starožitnosť, po ktorej predaji by ste už nikdy nemuseli pracovať. Často krát je zisk aj viac ako 5.000 dolárov. Ja len verím, že nik v Amerike nenaletel a nezačal utrácať reálne peniaze za nejaké sklady a veci, čo si myslí, že sú vzácne. Rozhodne sa jedná o jeden z tých zábavnejších TV-programov. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Vcelku snesitelná podívaná. Podobné tipy „show“ sice moc často nevyhledávám, ale občas potřebuju „vypnout“ a tak nepohrdnu ani tímto. Moc sympatičtí mi pánové teda nejsou, ale jak vidno mají sakra štěstí a čuch na prachy a staré cenné haraburdí, nebo je to jen velký podvod. Nicméně díl kde našli staré malby pouličního malíře a sprejera a nakonec to plátno střelili za 60 000 dolarů, nebo projížďka na velbloudech – považuji za jedny z nejlepších…Klasický průměr. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (1)

  • Oficiálny eBay účet, cez ktorý Allen Haff a Ton Jones predávajú produkty bol vytvorený už 16. mája 2003, čo je 7 rokov pred vysielaním show. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama