Tvůrci:
J.H. WymanHudba:
The Crystal MethodHrají:
Karl Urban, Michael Ealy, Minka Kelly, Mackenzie Crook, Michael Irby, Lili Taylor, Anthony Konechny, Darren E. Scott, Garfield Wilson, Hiro Kanagawa (více)Epizody(13)
-
Hranice lidskosti (E01)
-
Kůže (E02)
-
Podle protokolu (E03)
-
Flám (E04)
-
Pokrevní bratři (E05)
-
Arytmie (E06)
-
Svět podle Simona (E07)
-
Není úniku (E08)
-
Stvořitel (E09)
-
Hranice dokonalosti (E10)
-
Narušení (E11)
-
Pozorovatel (E12)
-
Slaměný vrah (E13)
Obsahy(2)
V roce 2048 se kvůli vývoji technologií zvýšila kriminalita o 400 procent. V rámci nové strategie dostane každý policista přiděleného androida bojového typu. Detektiv Kennex se svého androida MX zbaví, a tak je mu přidělen zastaralý typ schopný cítit emoce. To je při řešení zločinů výhoda i překážka zároveň... (TV Prima)
Videa (81)
Recenze (194)
Dva povedené příběhové díly první čtrnáctidílnou sérii nemají šanci utáhnout. A seč se sympatická ústřední dvojice policajtů snaží sebevíc, ten průměrný epizodický obsah zbývajících částí prostě nic víc než průměr není. V tomto ohledu má prostě levnější, ale zajímavější kanadské Continuum navrch a to i přes zdejší atraktivní sci-fi svět, který je pro obsáhlé televizní obrazovky jako stvořený, i jeho celkově konečně výborné vizuální provedení. Hodnocení tak nadržuju jen díky nekonečnému optimismu a víře, že první řada je tím epizodickým obsahem především představením všech možností Wymanova univerza. Vidina kvalitnějšího pokračování mě ani po nijakém posledním dílu neopouští. Almost Human by si ho určitě zasloužil. ()
Hodnocení po první části pilotu: Na poměry televize poměrně hodně solidně našlapaná záležitost, která by svojí production value zašlapala do země velkou část scifi které se běžně ženou na DVD a do kin. Příběhově sice čerpá ze všech možných klišé ale protentorkát jsem to ochotný bezezbytku odpustit. Doufám, že si seriál udrží své kvality, televizní verze Já Robot s Karlem Urbanem v hlavní roli je něco, co si jednou týdně nechám milerád líbit. Nemluvě o parádní hudební složce. ()
Pilot: Karl Urban v roli policisty budoucnosti a přesto se nejedná o pokračování překvapivě dobrého Dredda? Pilot nenabízí nijak zvlášť originální dějovou linii, ať už se jedná o tu hlavní či epizodní. To na čem staví je především chemie ústředního dua, které chytře využívá základních pravidel buddy filmů, ale zároveň jej obohacuje o naplno využité Asimovo zákony. Vizuál je jedním z nejvymazlenějších za poslední dobu. Celkově to ovšem nejvíce připomíná poslední řadu (dnes již legendárního) Fringe. Není se čemu divit, polovina tvůrců je stejná. 80% _______ Druhá epizoda se pokoušela posunovat hranice ohledně otázky robo-sexuality, nicméně ve výsledku nepřinesla nic objemného, krom průměrného případu alá Las Vegas. Pokud se tohoto konceptu nezbaví v několika následujících dílech mohla by se naše sympatická dvojka dostat do opravdu nepříjemných situací. ()
Ze začátku to bylo poměrně ok, takovej standard, ale čím dál tím víc se to začalo rozjíždět a teď jsem za polovinou první řady a je to super, příběhy jsou rozhodně velmi zajímavé, netradiční, prostě futuristické, tvůrci se snaží expandovat do možných oblastí, kterými se budeme nejspíš muset v budoucnu zabývat. Líbí se mi, že seriál má i ten nějaký story arc, že to není jen co epizoda, to případ. Dorian je rozhodně nejlepší postava seriálu, obzvlášť, když není nabitý a chová je jako puberťák :D Edit: Řekla jsem, že jsem za polovinou první řady, ale ono to vypadá, že jsem viděla všechno a u finále jsem si ani nevšimla, že by to měl být konec řady. Tak to teda nevím, jestli to je dobře. I tak mě ale mrzí, že to zrušili, ráda bych věděla, co by bylo dál. ()
Další úspěšný sestřel Foxů - chce to obdivuhodný talent, odstartovat tak výjimečné seriály jen proto, aby byly po první sérii promptně zlikvidovány. Nevyhnulo se to ani této seriálové krimi-variaci na Blade Runnera, ve které už první série ve většině dílů baví maximálně, ale hlavně rozjíždí spoustu zajímavých motivů které by bylo kam dál rozvíjet. Takto... zbývá jen ohlodaná, leč kvalitní minisérie. 8/10 ()
Galerie (108)
Zajímavosti (3)
- Zbraň, kterou používá Kennex (Karl Urban), je pistole Taurus PT92AF pouze ''ověšená'' ve futuristické skořápce, pistole ostatních mužů zákona jsou Zoraki 925a pistole žen zákona jsou Beretta 8000 Cougar. Taurus PT92AF jsme mimochodem mohli spatřit ve filmu Timecop (1994), v němž ji jako služební zbraň používal Max Walker (Jean-Claude Van Damme). (HectorHagman)
- V 15. minutě, když si jde John (Karl Urban) objednat nového androida, slyšíme v pozadí skladbu „Personal Jesus“ od britské hudební kapely Depeche Mode, která vyšla v roce 1989 jako první singl ze sedmého studiového alba „Violator“. (Trajektt)
- Karla Urbana do roly Johna Kennexa osobne odporučil J.J. Abrams, ktorý s ním predtým spolupracoval na filme Star Trek (2009). (Martin12500)
Reklama