Reklama

Reklama

Applikace

(pořad)
Publicistický
Česko, 2014, 26 min

Obsahy(1)

Magazín o novinkách ve světe mobilních aplikací. Testy, recenze, rozhovory, novinky, tipy, triky... Proměňte svůj telefon nebo tablet v našlapaného pomocníka! To nejzajímavější ze světa aplikací! Moderuje M. Tuček a I. Frühlingová. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

maxXxic odpad!

všechny recenze uživatele

Původní hodnocení 3*   S Tukanem a Ivou to mělo koncept, opravdu to bavilo a mělo to i nějaký ten informativní přínos.Nebál jsem se k televizi pro inspiraci zavolat, přítelkyni, sourozence nebo třeba i rodiče.     Nyní: Dle vyjádření režie přichází "nový koncept" pořadu, protože ten 3 roky starý už prej netáhl. Příjemný Mikoláš se sympatickou Ivou byli "upgradováni" nějakým buřtem z YouTube a rádoby zpěvákem jehož songy nikdy nikdo neslyšel. Součet jejich IQ odpovídá, tak zhruba jejich věku a skutečně se na to nedá dívat. Divákům jisto jistě nevadí změna konceptu po třech letech, ale pokles intelektuální úrovně na úroveň 3-8 let! Né každého zajímají pranky, cringe jokes a jiný youtube trash, kterým je nyní pořad skrz na skrz prolezlý. Jsou to prostě Parťáci 2.0 a přesně takové hodnocení si zaslouží, protože s Applikacema to již nemá nic společného. ()

D.D.Dees 

všechny recenze uživatele

Tukan sebral odvahu a rozjel to ve velkým. Tentokrát, ale bohužel bez Alžběty, což byl velmi špatný tah, protože přišel o spoustu nadržených díváků, včetně mě. Iva Fruhlingová není Bětka a ani asiatka s pěknýma kozama! :( Pořad by nezachránil ani její velký výstřih, no i když kdyby se přitvrdilo a natáčelo by se nahoře bez, klidně bych televizi zapnul i po dvacáté hodině. Co už... ()

Reklama

KASUGI odpad!

všechny recenze uživatele

Pořad pro digitální dementy. Ne, neurážejte se, potrefené husy, to není nadávka, ale existující diagnóza. Viděl jsem reportáž, kde se druháčků ptali, co dělají ve svém volném čase. Všichni odpovídali (přesně řečeno nesrozumitelně huhňali), že si hrajou s tabletem, počítačem, nebo mobilem a to neuměli ani pořádně poskládat větu. Moje čtyřletá dcerka se vyjadřuje líp. Nemůžu ještě nezmínit jednu příhodu z vánoc: Kiksnul mi mobil, tak jsem si dva dny před štědrým dnem běžel do elektra koupit nový. Klasický bohužel neměli, tak jsem byl nucen zakoupit dotykáč. Vybral jsem ten nejobyčejnější a prodavač hned, že prý je strašně slabý, že má jen dvě jádra, že když si připlatím sedm stovek, tak budu mít čtyřjádrový co je zrovna v akci. Tak jsem mu slušně řekl, že jsem si nepřišel koupit počítač, ale mobilní telefon, kterým chci pouze někomu zavolat, či poslat smsku, jestli tedy ještě ví co to je, nebo už je dostatečně digitálně dementní a jenom celý den čumí na displej jak piča a jestli má stáhnutou každou zkurveninu, která je všehovšudy k hovnu, či jestli u každé nové aplikace masturbuje a materialisticky si to stáhne společně s předkožkou a jestli mi ten obyčejný mobil hned nedá, tak ať jde do řiti i s celým elektrem. No... vlastně jsem mu to neřekl přímo, jenom jsem si to myslel, protože jsem fakt hodně stál o to, abych měl přes svátky funkční mobil. ()

fallanga 

všechny recenze uživatele

Je zde Mikoláš v dalším pořadu pro mladou generaci. Tento pořad je vynikající svým námětem. Novinky o aplikacích jsou užitečné a kdybych měl nějaký smartphone, tak bych to ocenil ještě více, ale vtip o který se moderátoři snaží je ubohý a smích přišel pouze při Mikolášově hlášce "sofistikované". Kvůli suchosti a chudosti komentáře jsem nucen dát pouhé 2 hvězdy. ()

sskrblik 

všechny recenze uživatele

Nemít v dnešní době profil na sociální síťi a smartphone je doslova společenský prohřešek. Ty nemáš internet v mobilu? Můžete si stáhnout aplikaci... tyto věty slýchávám téměř rutinně, jakoby každý z nás musel využívat soukromí narušující služby! Bylo by samozřejmě pokrytecké říci, že s tím nemám zkušenost, nicméně přesto jsem se tomu zavčasu zcela vyvaroval a určitě necítím, že bych strádal. Byl jsem však nanejvýš zvědavý na nové trendy o které přicházím tím, že nemám dotykáč a věru skutečně nic extra se nezměnilo. Ušetřím za mobilní služby nemálo peněz a nemám permanentně umaštěný displej.Jinak chápu, že pro všechny konzumenty aplikací může přinést pořad nějaké zajímavé tipy, ale jako televizní show je to dle mého skromného názoru zcela zbytečné. Docela mě to vlastně připomíná televizní reklamy, jenž se vysílají na německých a rakouských stanicích, kde upozorňují na možnost stáhnutí nové písničky přímo do mobilního aparátu. Přitom znalosti warezu už musí vstřebávat děcka na základce, pokud je to ten hodnej strejda, co mu říkají "tati", naučí. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama