Reklama

Reklama

Profesionální zabiják se chystá na svou poslední zakázku. Nejprve ale musí nějak překonat svou náklonost ke své chladné kolegyni. Uvědomuje si, že zaplést se s kolegyní je nejen nevhodné, ale i nebezpečné. Pod nepříjemně temnou, až surrealistickou noční oblohou velkoměsta se setkává s tulačkou, která pátrá po svém bývalém příteli. A zaujme zabijáka svými nekonvenčními způsoby, kterými se na sebe snaží upoutat pozornost. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (74)

vypravěč 

všechny recenze uživatele

Nejen v porovnání s předešlým režisérovým snímkem je tento po všech stránkách jednotvárný. Materiál, který by se dal soustředěně zúročit v krátkometrážním filmu, je v přeestetizovaných, nerytmicky kombinovaných záběrech neúměrně „roztažený“, což může leckomu sugerovat (spolu s fragmentární kompozicí obrazů a nervní kamerou) surrealismus, s nímž se ovšem potkává jen v rádoby černohumorných sekvencích. Ani noční atmosféra ve své přirozené víceznačnosti zde neznepokojuje: je prázdná jako všechny postavy a to, co kolem zní, dutě a hluše, nespoluutváří atmosféru, přesněji ono vzduchoprázdno, které ji předstírá. ()

Le_Chuck 

všechny recenze uživatele

Skoro až bladerunnerovská atmosféra neónovéhoho nočného Tokya, prudko krájatelná, so sugestívnou, detajlnou kamerou na pozadí trochu uletených príbehov. Keby sa Wong venoval len killerovi a nezasieral sa tým kryplom (nechápem), mal by film oveľa väčšiu súdržnosť. Takto sa zbytočne rozpadáva a divák nudiac sa čaká, kedyže sa vrátime k pôvodnému tématu. Chápem to tak, že ako bolo v úvode filmu zanznačené: "každý potrebuje svojho partnera", teda rozohratá patria medzi "tým, ktorý koná" a "tou, ktorá rozhoduje", mala byť jednoznačný ústredný motív. Miesto toho je zbytočne kúskovaný príbehovo bezvýznamnými epizódkami vedľajších postáv a ich emociálnymi stavmi. ()

Reklama

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Čekal jsem tedy úplně něco jiného - asijský akčňák, ale i to, co jsem nakonec dostal mě naprosto nadchlo a nenechalo odrthnout se od obrazovky ... Hodně zvláštní, originální, originálně zpracovaný film. Staví hodně na popisu jednotlivých postav. Nic podobného jsem možná ani neviděl. Ten film němá ani konkrétní děj, ale je naprosto super ... Pocitový, atmosférický, originální, jedinečný ... ()

tombac 

všechny recenze uživatele

Můj první film od uznávaného hongkongského režiséra Kar-wai Wonga. A řeknu to na rovinu, tohle jsem opravdu nečekal. Ze začátku mi dělalo problém poddat se zvláštní, v některých pasážích notně psychedelické, atmosféře snímku, ale nezvyklá, i přes pár krvavých scén nenásilná a úsměvná forma sdělování příběhu, sympatická směska hrdinů počínaje nájemným zabijákem a odbarvenou ordinérní hysterkou konče, jejich propletené vztahy a vnitřní monology, nejdříve mě protivná, pak neskutečně podmanivá kamera, příjemná retro hudba, to vše se mi postupem času zadralo pod kůži takovou měrou, že při závěrečné vypalovačce jsem to už nevydržel a slzy musely prostě ven. Fallen Angels nejsou zrovna lehce stravitelným soustem určeným masám, leč filmový fajnšmekr, hledající ve filmech netradiční a slovy těžko popsatelné zážitky, si na nich bezesporu pošmákne. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Kar Wai Wong .. Mno, tak v těchto Andílcích jsem neviděl nic extra zábavného. Vše je vsazeno na jedinou kartu – pečlivou atmosféru v moři neonů a tato volba se neoplatila nebo alespoň na mne nezapůsobila. Snímek se rozpadá na snové putování po městě, epizodní sledování mnoha postav bez nějaké spojitosti a je úplně vytržený z reality. Wong tohle zvládl na výbornou třeba ve Stvořeni pro lásku, tady však ne. Tohle formalisticky piplané putování hodně nudí a mé emoce (do kamene mám daleko!) to míjelo o dobrých pár kilometrů. Ještěže se umím nabažit skvělé práce kamery. Snaha některých o srovnání s tvorbou Parka nebo Finchera je pak totální podraz na očekávání neznalého diváka.. ()

Galerie (90)

Zajímavosti (4)

  • Reštaurácia McDonald's, ktorú často vo filme navštevujú postavy Wong Chi-Ming a Blondie (a kde sa aj prvýkrát stretli), je presne tá istá reštaurácia, ktorú navštívil policajt 663 v Chungking Express (1994). (Bilkiz)
  • He Zhiwu (Takeshi Kaneshiro) ve filmu tvrdí, že se stal němým poté, co snědl prošlou plechovku ananasu. V jednom z předchozích filmů Kar-wai Wonga, Chungking Express (1994), je postava, která je posedlá datem spotřeby plechovek ananasu, má stejné jméno, jeho policejní číslo je stejné jako vězeňské číslo postavy z Padlích andělů a navíc je stvárněna stejným hercem, Takeshi Kaneshirem. (Zuzyzss)

Reklama

Reklama