Režie:
Franck DuboscScénář:
Franck DuboscKamera:
Ludovic Colbeau-JustinHrají:
Franck Dubosc, Alexandra Lamy, Elsa Zylberstein, Gérard Darmon, Lika Minamoto, Caroline Anglade, Laurent Bateau, Claude Brasseur, François-Xavier Demaison (více)Obsahy(1)
Jocelyn (Franck Dubosc) představuje přesně ten prototyp muže, který se snaží obelstít a ulovit každou ženu, která kolem něj třeba jen projde a stojí za hřích. Používá základní postupy: vytahuje se, přetvařuje se a především neustále lže. A když jej náhodou přistihne nová sousedka Julie (Caroline Anglade) v situaci, kdy zrovna sedí na invalidním vozíku po matce, a chce o něj začít pečovat, jeho srdce zajásá. Repertoár svůdnických postupů si právě rozšířil o nový trik a navíc se díky němu seznámil s krásnou ženou. Ale vše se zkomplikuje, když přijme její pozvání na oběd k rodičům. Setká se zde totiž s Juliinou sestrou Florence (Alexandra Lamy). Což by v jiné situaci určitě uvítal, jenže i ona sedí na vozíku. Bohužel se oproti němu z něj nedokáže jen tak zvednout. A Jocelynovi se přihodí to, co nečekal. Beznadějně a romanticky se do Florence zamiluje. Ale jak jí má prozradit, že jim na procházku stačí jen jeden vozík? (Cinemart)
(více)Videa (3)
Recenze (98)
Opravdu nechápu, proč tu všichni čtyřkujete jak splašení galští kohouti... Tradiční francouzský humor se kamsi skryl (nejspíš pod burku) a nahrazen byl tentokrát trapným švihákem lázeňským hrajícím si na vozíčkáře podle ukrutně prvoplánové a nanejvýš předvídatelné šablony. Kadence dva úsměvné momenty na film taky nemyslím, že by stačila ke čtyřem hvězdám, takže dnes to máte, milí žabožrouti, za dvě a laskavě vytáhněte hlavy z té pseudohumorné a multikulturou vypláchnuté žumpy a začněte opět točit něco, co diváka pobaví. Mersí z boku! ()
Na režijní a scenáristický debut docela fajn snímek, který ničím nepřekvapí a je příjemným kompromisem mezi hollywodskou a evropskou podobou žánru. Od první chvíle je jasné, jakým způsobem se příběh bude ubírat, což Dubosc naštěstí dobře ví a dává si pozor, aby nebyl moc přeslazený nebo sladkobolný. To se mu docela daří a na city diváků vůbec netlačí, což je vzhledem k tématu pozitivem a snaží se působit docela svěžím tempem, některými zajímavými momenty, kterých ale bohužel není moc a velice decentním humorem, který donutí jen k mírnému pousmání. Sám autor je v hlavní roli obstojný a civilní, stejně tak Alexandra Lamy je velmi dobrá a svým způsobem charismatická, snad jen Elsa Zylberstein svým pitvořením a přehráváním působí jako z jiného filmu. Potěšující je i to, že zápletka není tak hloupá, jak se od začátku jeví a nakonec je docela důvěryhodná a uvěřitelná, což je u romantické komedie skoro zázrak. Možná tu chybělo trochu víc sžíravého humoru na téma vozíčkářů a celé je to až moc uhlazené a s minimem tvůrčí invence, jako večerní jednohubka ale Tout le monde debut funguje více než dobře a je stravitelný i pro ty, kteří žánru ani francouzskému humoru moc neholdují. 60 % ()
Musím se přiznat, že jsem čekala od romantické francouzské komedie daleko více.. Hlavní hrdina je od pohledu protivnej a nesymaptickej seladon, kterej si léčí svoje mindráky zběsilým lhaním.. Což ovšem hodně vyvažuje jeho partnerka - nádherná Alexandra Lamy.. Přála jsem si alespoň trošku kousavého humoru ve stylu jiného vozíčkářského filmu „Nedotknutelní“.. "Láska bez bariér" je značně nevybalancovaná.. Část postav je na pěst a část postav je naopak tak super, že by si zasloužila daleko více prostoru.. To samé s dějem.. Některé scény jsou povedené, ale daleko více je hluchých míst.. Za týden si budu pamatovat snad jen skvělou scénu se spouštějícím se bazénem, která je velmi originální a silně romantická.. Popravdě jsem si jí musela přetočit a pustit znovu.. Malé plus za to, že jednou z lokací byla Praha.. ()
Oslizlý, nesympatický, přehrávající a místy ukrutně trapný PseudohomoDelon se snaží retardovaně vyprcat vozíčkářku, i když je mrtvá na spodek. Navíc místo toho, aby si nechal přerazit páteř a bylo by to za pět z voleje, sníží se na její úroveň jen jako a toho kripla pouze předstírá. No hihň! Je z toho parakomický, paraúčelový, parapřiblblý až paradebilní pohřeb obvykle šarmantní a zábavné žabožroutské komedie (pokud zrovna děsně tumorně neasimiluje migranty), určený výhradně pro enormně otylé uklízečky a dělnice, toho času na pracáku, co doma lačně 24/7 přepínají mezi megahity TV Hovna a Primitive Love, aby si taky užily trochu té chitré a fťypné romantyki. No, možná že to upřímně pobaví i pár postižených, co vědí, že dva plnotuční paraplegici do sebe mohou leda tak vášnivě narážet vozíkama a předstírat paraorgasmy, pokud ona nemá bezbariérovou kundu a on nájezdovou rampu, parkovacího asistenta a elektromotor v prdeli. Pro kohokoliv jiného merde terrible par excellence. ()
Typická romantická komedie s netypickým námětem. To je asi to, co musí mít dnes už každá nová romantická komedie, aby dokázala zaujmout. Nicméně v tomto ohledu jsem měl trošku problém s humorem. Ač se Franck Dubosc snažil sebevíc, a občas je to z některých scén fakt znát, humoru jsem se úplně nedočkal. Zachraňuje to tedy alespoň ta romantická atmosféra, u které ale divák ví, že vzniká na úkor hrozný lži, takže jsem tomu neměl moc důvod kdovíjak dvakrát fandit. ()
Galerie (56)
Zajímavosti (3)
- Scéna z maratonu v závěrečné části filmu byla natáčena na pražském Vítkově. Mrakodrapy v pozadí, které můžeme vidět v této scéně, byly dodělány digitálně v postprodukci. (zbyshek)
- Natáčelo se ve Francii (Paříž) a v České republice (Praha). (Varan)
- Celosvětová premiéra proběhla 23. února 2018 v Paříži. (Varan)
Reklama