Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Profesor se spojí s Martínem, který má uskutečnit bratrův plán a udeřit na Španělskou národní banku. První krok? Vytvořit totální chaos. (Netflix)

Recenze (22)

sKralicek 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Seriál se stále drží prvních sérií a nepřináší prakticky nic nového, je to nuda. Postavy se chovají naprosto nelogicky a to ještě ani pořádně nezačala žádná akce. Tvůrci se zde snaží opět budovat vztahy a prokreslovat postavy, ale vůbec jim to nefunguje. Dám tomu ale ještě šanci, protože je zde přecejenom jeden nový aspekt, ze kterého by se mohlo vyvinout něco zajímavého - a to lidé na straně zločinců a symbol, který představují. V prvních sériích mě mrzelo, že tam tohle vůbec nevyužili, tady to vypadá, že by konečně mohli. Za to dávám 3 hvězdičky. ()

Najt 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jak jsem psal již v předchozích řadách, pokud si zvyknete na přehnanost a nereálnost budete opět mile překvapeni. Tým se opět setkává a má v plánu další loupež a teď to bude ješte větší rachot. Jako je to paráda. Mnohem více než jako seriál se toto snaží tvářit spíše jako extrémně dlouhý film rozkouskovaný do epizod a mě to vůbec nevadí. Je tam napojení na Mission Impossible a hodně ho z toho cítím a opravdu mi to nevadí. Pokud přistoupíte na hru tvůrců a budete seriál vnímat tak, jak oni chtějí a nehledat v tom mrvy, tak to bude neskutečná jízda, kterou si zamilujete. Vamos equipo, vamos vamos. ()

Reklama

ALIENka_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Co se stalo, ptáte se? Bohužel neznám odpověď a taky bych ji ráda věděla. Co se kurva stalo s La Casa de Papel? Kdyby tohle byl první heist asi bych byla docela nadšená, jak geniálně to maj vymyšlený a jakej je Profesor hlava pomazaná. Jenže to není první heist, ale druhej. Za prvý, jak je sakra ta národní garda nepoznala? Tokyo sedí doslova na sedadle spolujezdce! Co tam vůbec dělá do prdele, měla by bejt zalezlá uvnitř, aby ji nepoznali, když její ksicht byl doslova všude po světě. Ach bože to nedává absolutní smysl. Druhá věc - co tam furt ten tvůrce motá matriarchát a patriarchát. Proč? Prostě proč? Denver se doslova bojí o Monicu, protože nebyla NIKDY v žádný loupeži, není žádnej rambo. Byla sekretářka, však vůbec neví, do čeho jde. Denver je tady absolutně v právu, a fakt nechápu, jak je tohle proboha patriarchát. Tvůrce by si měl přečíst definici patriarchátu. Tokyo, Nairobi jsou ženský a jdou do toho s nima. Doslova ženská (Raquel) je ve vedení společně s Profesorem. Kde je ten patriarchát? Hodnocení: jak mám slovy vyjádřit, jak moc mě tohle nový La Casa de Papel sere?/10 ()

hydrovydra 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

O dost lepší než první díl, ale pořád to sráží trapně epická hudba, lidi předstírající práci na počítači a tklivý kecy o hrdinství. Tvůrcům jako by sláva stoupla do hlavy a snažili se to demonstrovat na našich obrazovkách. Něco mi tam přijde trochu děravé (to ultravycvičená sekuritka banky nepozná tváře nejznámějších zločinců světa, jak jsou ve 3. sérii prezentováni, když se vrátí domů?). Ale konečně se možná dostáváme k další krásný hře mozků, kterou jsem v prvních dvou částech tolik obdivovala. 50% ()

Sany33 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Príbeh: Naša stará známe - trocha obmenená a doplnené - partička je späť na scéne a tentoraz sa prebojovali do Národnej banky. Celkom dobré pozadie a premyslený plán ako sa dostať do banky s tým, že sa vyvolá všeobecný chaos. Prevedenie: Nedokážem sa tomu ubrániť ale mám pocit, že odkedy to prebral Netflix sme svedkami jedného scenáristického lapsusu za druhým. Veď ako už len vysvetlíte, že sa najhľadanejšie osoby celého španielska tak ľahko dostanú k svojmu cieľu a tým je prienik do Národnej banky. 73% ()

Galerie (3)

Zajímavosti (2)

  • Ve 12. minutě můžeme v pozadí slyšet skladbu „Who Can It Be Now?“, která je pouštěna z gramofonu a je od australské kapely Men at Work z jejich debutového alba „Business as Usual“ z roku 1981. (Trajektt)
  • V epizodě zazní mimo jiné i skladba „You'll Never Walk Alone“, tedy v překladu „Nikdy nepůjdeš sám“. Poprvé se objevila v roce 1945 v muzikálu „Carousel“, proslavila se ale především jako hymna anglického fotbalového klubu Liverpool FC. (FIAT 500)

Reklama

Reklama