Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 3

Recenze (238)

mchnk 

všechny recenze uživatele

Takový menší podvod, jako komedie film nefunguje vůbec, pokud tedy divák neholduje toaletnímu a vše degradujícímu humoru ala Troška, kterého se dočkáme v první půlhodině, a jako drama až ke konci, i když tento žánr od filmu čeká asi málokdo. Tím spíš mi nejde na rozum celá zoufale neftipná linie s Tatianou, (již zřejmě vezme cokoliv, škoda ji) jež se do zbytku filmu naprosto nehodí a doslova zabíjí veškerou vážnost, ale hlavně hereckou důstojnost, kterou přináší opět skvělá Eliška Balzerová, i přesto, že je zde také obětí toho žánrového mišmaše. Přitom posledních patnáct minut je docela slušná filmařina, jež dokáže i silně dojmout, scéna loučení Natálie s Terezkou dokonce velmi dobrá (plus minus šestiletá holčička vlastně v několika scénách přehrála dospělé herce), být na této vlně celý film...tak by nemohl být český, a díval bych se na něj ve filmovém klubu, protože více jak devadesát procent našich dnešních tvůrců sází na stupidní a sexistický humor v trapně předpověditelném a nesmyslně se vyvíjejícím scénáři a to i v případě, že chtějí sdělit něco silnějšího a závažnějšího, jak je vidět v tomto pokusu, ve kterém jako poslední hřebíček do rakve slouží trojice odfláknutě předabovaných milovníků z Balkánu, zřejmě provize za scény u moře, vlastně jsem chtěl jen naspat, au, zase ne. [Kino Citadela - Litvínov] ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Máme tady pokus o jakousi čecháčkovskou romantiku. Tak jí buď zabalíme teplé jégrovky a pošleme ji hledat toho pravého na hory a nebo jí do cesty nastrčíme neokoukané tváře v podobě zahraničních herců, jejichž pokus nadabovat vás praští do vjemů hned první slabikou. O tuctových zápletkách, nudném ději nebo nelogickém chování se myslím ani nemusím zmiňovat. Je to dané. Hřebíčková, Dyková….kdo taky momentálně jiný. Mizerné protějšky….postavu Volariče jsem vůbec nepochopil. Hlavní linka kontra ty vedlejší…..Balzerovou a její bytí jsem taky nepobral. No prostě zbytečnost s velkým „Z“…zajímal by mne názor žen, které zřejmě mají být cílovkou. Teď na to koukám…stejná režisérka a předloha jako u Všechno nebo nic (r. 2017)….pak už to chápu. ()

Reklama

silentname 

všechny recenze uživatele

Vyzerá to, že kombo Ferencová a Urbaníková sa posúvajú postupne o jeden šteblík vyššie, než naposledy. Znamená to, že je "Příliš Osobní Známost" v skutočnosti dobrý film? Nemyslím si, že môžem ísť až tak vysoko. Namiesto špatného filmu tu máme podľa mňa pozerateľný film, no s absolútne nevyváženým tónom a niekoľkými skutočne otravnými postavami. Čo sa príbehu týka, tak tu máme paralelne 2. Natáliin a Simonin. Takže aby som zbytočne nezabíjal čas zbytočnosťami poviem, že Tatianu Dykovú a Janka Popoviča Volariča by som najradšej z filmu kompletne vyhodil. Prial by som si, aby tam boli čo najmenej. A z toho plynie skutočnosť, že ich vzťah mi je úplne ukradnutý a filmu to nepridáva absolútne nič. Len ho zdržuje od Natáliinho príbehu. Ten je na tom o niečo lepšie. Myslím si, že keby to bol príbeh len o nej, dokonca by som ešte aj hviezdičku možno pridal. Možno. Záleží od toho, ako by tvorcovia vyplnili priestor. Myslím si, že Petra Hřebíčková je vo filme dosť dobrá. Je prirodzená a celkom vie jednotlivé momentky predať. Ďalším svetlým bodom filmu je pre mňa Eliška Balzerová. Aj ona podáva solídny výkon a som rád, že z jej postavy neurobili lacný stereotyp nahnevanej svokry. A v mnohých ťažších momentoch vo filme to vie Hřebíčková veľmi presvedčivo dať. Najlepšia je asi momentka pri konci filmu keď sa posadí na schody. Nebudem o tom nič hovoriť, ale je to moja najobľúbenejšia momentka. Pochválim aj malú Valentýnu Bečkovú. Celkom solídne vie predať niektoré scénky. Najmä tie emocionálne. A veril som jej ich. No na druhú stranu to na mnohých miestach likvidujú scénky, ktoré sú vystrihnuté z klišé katalógu. Neviem či Urbaníkova chcela dať do toho úver v čo najväčšej výške, lebo 50 miliónov korún... neviem ako by niekomu len tak požičal niekto toľko peňazí. A vieme veľmi rýchlo prísť na to, ako to bude pokračovať. A hoci to zvyšuje napätie, Branislav Trifunovič to veľmi dobre nepodáva. Neviem či za to môže fakt, že je predabovaný, ale nefunguje to. Scénky, kde má byť milý sú okey, no jeho opilecké časti nefungujú. Sem-tam je vo filme dobrý fór, ktorý poteší, no väčšinou to na mňa príde príliš okaté. Najmä ak sa o humor má starať hlavné Táňa Dyková. A okrem toho som mal pocit, že v mnohých scénkach je zbytočne zapnutá muzika, ktorá ich má asi urobiť vtipnejšie. No nejako to nefunguje. Celkovo je film lepší než som čakal, no nemyslím si, že je dobrý. Ak by to bol len Natáliin príbeh, mohlo z toho niečo byť. Ak sa máme sústrediť na obe ženy, tak to človeka často vyhodí z celej atmosféry. Hodnotenie: C+ ()

angel74 

všechny recenze uživatele

Mám hodně rozporuplné pocity. Na jednu stranu se mi to docela líbilo, ale na stranu druhou mě asi tisíc věcí štvalo. Humorných okamžiků jsem si mnoho neužila, a pokud snad ano, tak většinou působily nepříjemně sexisticky. O drama šlo vlastně jen chvíli před koncem, což dohromady s celkovým komediálním laděním zrovna moc nefungovalo. I kdyby se Eliška Balzerová snažila sebevíc, tak nešlo přehlédnout, jak jí to ostatní s přehledem kazí, zejména pak mužská část osazenstva. Příšerný dabing vše zpečetil. Pouze malé Valentýně Bečkové a občas Petře Hřebíčkové se s Eliškou dařilo držet krok. (45%) ()

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Evita píše len odpady pre zúfalé kravy a tak potom vyzerajú aj filmy podľa jej predlohy. Chápem, že je to všetko smerované na ženské publikum, ale to vám príde fakt super vtipné, že tam nejaký zmrd súloží s Vilhelmovou a klepe jej pritom popol na ksicht? Kde sa podel ten slávny feminizmus? Apropo, Vilhelmová resp. Dyková, do kedy ju budú obsadzovať do rolí super krásavíc, čo majú milencov o 15 rokov mladších? Veď jej tvár je samá zošuverenina. Ešte pár rokov a rovnako ako v tom filme dopadne aj v súkromí - pán Dyk sa stane Dickom a vykašle sa na ňu (podobne ako to ona urobila svojej rodine). Vrcholom je otrasný dabing nečeských hercov. Scenár a dialógy zas morálnou žumpou, vulgárnosť je všade okolo. A všetci muží sú kokoti, čo buď len šukajú alebo ubližujú deťom. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • Keď sa Petra lúči s malou Valentínkou, tak to bol jej posledný natáčací deň a skutočne sa lúčia, kde Peťa jej hovorí, že práve dotočili a od zajtra už pôjde do škôlky a už sa tak skoro neuvidia. (-ondro-)
  • „Bylo to vzrušující a vášnivé natáčení. S Martou Ferencovou je to vždycky živočišné. Ale byla to samozřejmě i legrace, protože scénář sám o sobě má spoustu trefných a vtipných dialogů. Vyzkoušeli jsme si v tomto filmu všechny tváře lásky, jak tu zranitelnou, tak tu opravdovou, jak smutné, tak veselé situace. Emoce v tomto filmu prostě stříkají na všechny strany,“ uvedla Petra Hřebíčková (Natálie). (SONY_)

Reklama

Reklama