Oblíbené seriály (8)
Červený trpaslík (1988)
Když bych neměl hodnoti poslední 2série, tak je to rozhodně nejlepší - dějový - britský seriál. Ale tak po několika letech a 4postávách v pár místnostech, musí dojít nápady a sahnout ke stroji času a zapojit do děje další desítky lidí. I tak se krásně držel a rozhodně úctyhodně zakončil - "Dneska né kamaráde!"
Simpsonovi (1989)
Seriál, který se snažilo napodobit tolik dalších, ale nikdo nikdy neuspěl. Nepřekonatelný, nejoriginálnější, nejvtipnější a nejžlutější seriál všech dob!
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Často se porovnává s Přáteli, ale to je jako srovnávat Kobru 11 s Twin Peaks. Mother je určitě originálnější a jen tak neomrzí. Jedná se o pohodový, vtipný a hlavně nápaditý seriál, kterýmu ještě pár let potrvá, než se zkazí a omeje jako Přátelé.
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
And now for something completely different...
Black Books (2000)
Předchůdci IT Crowd´s. Vynikající klasický Britcom.
Hale and Pace (1988)
Čistě situační humor. Každá epizoda má desítky scének od několikaminutových po 10sekundové, ale stojí to za to! 95%
Mladí v partě (1982)
šílenej britskej sitcom proti kterýmu nemam jediný výhrady! Někomu možná příjde až moc ujetej, šílenej, nelogickej a nevysvětlitelně hloupej, ale možná právě v tom je to kouzlo. 100%
Hotýlek (1975)
Bohužel jsem všecky díly viděl jen jednou a od té doby se mi je nedaří sehnat zpátky, ale do teď dostávám záchvaty smíchu, když jdu věšet obraz:) zasvěcení pochopí...