Recenze (346)
Nabídka (2022) (seriál)
Seriál roku, neskutečný výlet pod pokličku nejlepší gangsterky. Miles Teller tady jede životní výkon, lepší než Whiplash. Matthew Goode to stejné. Opětovná projekce Kmotra po tohle samozřejmostí.
The Beatles: Get Back (2021) (seriál)
Neuvěřitelný výlet 50 let zpět v prvotřídní obrazové kvalitě za nejslavnější kapelou všech dob. Ten feeling když Paul začne poprvé brnkat Get back a Ringo s Georgem užasle sedí...z toho jde mráz po zádech. Perfektní.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Ultimátní nářez! Odkazy na filmy, hry a ta hudba...to vše v rukou Spielberga. Co víc můžete chtít?!
Sidney Hall (2017)
Precizně nenucené. 90%
Zmenšování (2017)
Docela dobrý nápad, ale ten scénář? 135min. stopáž o ničem.
Skleněný zámek (2017)
Lehce utahané, ale na míru ušité pro Woodyho.
Špína (2017)
pozor spoilery: "piča, kokot, jeblo, trepeš"
Noční recepční (2016) (seriál)
Hugh Laurie jako hlavní záporák překvapivě funguje, ovšem Tom Hiddleston je tu až krajně nesympatický. K tomu pohádkově nereálný scénář, ale i výborné výkony Hugha, toť vše na 65%.
Horace and Pete (2016) (seriál)
Tahle životní zpověď se nechce líbit, ale ... líbí se. A poslední díl to zvedá na maximum.
Sebevražedný oddíl (2016)
Špatný, jakože fakt špatný. Asi nejhorší soundtrack, co jsem kdy slyšel. 30%