Oblíbené filmy (10)
Vše o mé matce (1999)
První film, který jsem od Almodovara viděla. Naprosto mě dostal přesně tam, kde mě chtěl mít. Zírala jsme s otevřenou pusou, brečela jsem a říkala jsem si, jak tohle může někdo sakra natočit? TAK nádherný film, smutný jako máloco, ale přesto neuvěřitelně krásný a vyvážený. A dvě hlavní ženské postavy (Manuela a Rosa) jsou pro mě nejlepšími ženskými postavami vůbec. protože..tohle je prostě ono.
Život Briana (1979)
Pro mě nejgeniálnější film od Monty Pythonů a jedna z nejlepších komedií vůbec, nic jim není svaté, a to je sakra dobře. Film bez jediného slabšího místa, podle mě se Monty Pythoni hecovali, kdo vymyslí vtipnější scénu/postavu/dialog. Poprvé viděno v kopřivnickém kině s mými nejlepšími kamarádkami, smíchy jsme se válely po sedadlech, zážitek, na který nikdy nezapomenu.
Láska nebeská (2003)
před Vánocemi, během Vánoc i po Vánocích prostě povinnost :) dokonalé s každým dalším zhlédnutím.
Pianista (2002)
Dokonalé spojení hudby, obrazu, herců.. všechny složky tohoto filmu jsou perfektní, .
Malá Miss Sunshine (2006)
Tahle rodinka je prostě úžasná. Nádherný film, který si vystačí s minimem herců, přesto se v něm pozná každý z nás.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Film, kterému se povedlo vyrovnat, a v některých místech i překonat, knižní předlohu. Tom Tykwer je prostě jeden z nejlepších současných režisérů. Jeho film je stejně strhující a stejně jako u knihy napjatě čekáte, co přinese další okamžik, další minuta.
21 gramů (2003)
S každým dalším zhlédnutím mě ten film dostává nějakým novým, dříve netušeným, momentem. Miluju Seana Penna a Naomi Watts a Benicia Del Tora..tenhle film je takový nářez, jaký se moc často nevyskytuje. Všeho je tam tak akorát, vše je dotažené do dokonalosti a vše do sebe krásně zapadá. Pro mě jeden z těch filmů, které potřebuju vidět minimálně jednou ročně.