Recenze (128)
Syn zmaru (2014)
Celkom dobré svieže tempo to malo ale záver to posral. škoda
Slídil (2014)
Jeden z filmov roka
Drákula: Neznámá legenda (2014)
blbé až zábavné
Kapitán Phillips (2013)
Greengrass nesklamal. Znova som mal zovretú prdel od začiatku do konca
Mys hrůzy (1962)
Dobrý thriller ktorý trochu zostarol. Scorsese ho vylepšil a pre mňa je jeho verzia kultová ale bez originálu by nevznikla za čo díky povodným tvorcom
Volný den Ferrise Buellera (1986)
modré čísla ? tak to je fór
Byzantium (2012)
Jordan ma konečne potešil. Už som myslel že jeho posledný chválitebný film zostane Michael Collins. Gemma a Saoirse super a slizký Lee Miller taktiež. Film nie zrovna pre bežného diváka ale je to pochúťka. Jordan to s upírmi vie
Pot a krev (2013)
Bay by už mal ubrať s tým koksom. škodí mu to
Pád Bílého domu (2013)
Druhý Die Hard sa nekoná. Strašne tupý film
Pomsta mrtvého muže (2013)
Divný mix