Recenze (17)
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Na rozdíl od nekonečné řady Ordinace v růžové zahradě, se na to dá dívat. A někdy se to i zábava (a to nejsem fanoušek nováckých seriálů).
Doktrína šoku (2009)
Chudák Milton Friedman... Liberál, který zastával myšlenky Laissez faire a ochrany občanských svobod jednotlivců, vykreslen jako despota... Původní kniha je doufám jiná, než tento "výcuc". (* za vizuální zpracování).
Porky II: Den poté (1983)
Výborný, snad dokonce lepší než jednička. Kam se na to hrabou "moderní" teenager komedie. Scéna obřízky KKK je parádní!
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Předchozí díly pro mi nic moc neříkají, ale konec celé série bylo pro mne překvapením. Rambo, dalo by se říci dospěl a celá série dostává důstojné zakončení. Po druhém shlédnutí navyšuji ze 4 na 5*. Neskonale jsem si to vychutnával, zvláště poslední dech beroucí bitvu, která se náramně povedla. A to nemluvím o senzačním hudebním doprovodu. Co dodat - Sylvester Stallone to prostě umí.
Pakárna (2006) (seriál)
Co dodat... pakárna! :D Hlavně "ožajsný hiphop" mi v paměti přetrval po více než 5 let. Ovšem určení 14-99 let bych omezil převážně na 13-16. Ti starší, dalo by se říct už tomu "nerozumí" a hodnotí jak hodnotí. Odpad si tento seriál opravdu nezaslouží.
Aréna národů (2012) (pořad)
Trapné řeči, hloupé úkoly a týrání zvířat (býk). Příště prosím radši Ninja Faktor po česku...
Logr (2008)
Velmi zajímavý nápad. Na to, že jde podstatě o amatérský snímek, je to perfektní. Závěrečná hudební scéna vytvořena na profi úrovni.
Erupce vášně (2009)
Dlouho jsem se tak nepobavil, jako při shlédnutí tohoto snímku. Snad jedná telenovela, která dává smysl... Ne! Ale ano. Ale jak?! :D
Lístek do památníku (1975) (TV film)
Kdo prožil lásku a zároveň žije v Písku, nemůže dát nic jiného než 5/5. Pěkný příběh, který může prožít každý z nás...
Andělé a panny (2007)
Pobavilo. Sice nevím jak věrně se autoři drží literární předlohy (řekl bych, že příliš ne), ale i tak je to zábava. A třeba to i podnítí mládež si Dekameron přečíst. :-)