Oblíbené filmy (10)
Odcházení (2011)
Výborný, vtipný,vážný film, bohužel strhaný anti-Havlovskými kritikami psaných lidmi, kteří se mohou cítit jako potrefené husy....( popozítřejší Fuj! atd...).... Absurdní divadlo není pro každého....., já s bráchou jsme se z kina smáli nejvíc.... jednotlivým vtipům, ale oba vnímáme vážnost celku. Havel má stále co říci, ale to nejdůležitější je třeba opakovat: "Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí" To není hloupá fráze bez vyššího významu, to je ideál, ke kterému se máme celý život blížit.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
prostě mám tuhle pohádku rád :-) :-D a Skywalkerovi žili šťastně až do smrti :-) můj nejoblíbenější díl
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Forrest Gump (1994)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Sin City - město hříchu (2005)
Nespoutaný Django (2012)
Tarantinův splněný sen a jeho fanoušků taky ;-)