Oblíbené seriály (8)
M*A*S*H (1972)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Hvězdná brána (1997)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Svatyně (2008)
Docela originální námět na scifíčko,šmrncnuté ňákým fantasy nebo něčím mysteriózním.Skoukala jsem první dvě série a čekám na další (celkem netrpělivě).Jo,jo,ti co dělaj sci-fi jako je SG1-a dááál to zkrátka úúúmíííí.Každá další epizodka je lepší a lepší a nejlepší na tom je fakt,že tadydlenc je tak trochu od každého žánru,které jsou v poslední době cool.Nám sci-fi holikům se to určitě bude zdát koukatelné.No a komu se nelíbí.........hádejte co?!
Hra o trůny (2011)
Po skouknutí prvních čtyř epizod je to hodně koukatelný počin-takových více.Doporučuji všem milovníkům fantasy!7.6.2011-je to čím dál lepčejší .Takže upravuji své hodnocení na 5*!!! 12.6.2013-po shlédnutí třetí série bude peklo,čekání na čtvrtou-a to opět celý rok :-( Vážně musím sehnat všechny knihy, co vyšli a ještě vyjdou . Po třech sériích je totiž velké množství nezodpovězených otázek. a já bych chtěla znát odpovědi na vše, co bylo ke skouknutí.Prostě je to jako droga a tejdě budu mít roční "absťák"!!! :-D
Pýcha a předsudek (1995)
Z Lark Rise do Candlefordu (2008)
Naprosto úchvatný seriálek se spoustou lidskosti ,která se dneskaj nevidí.Každý v něm najde postavu,která se jakýmsi způsobem podobá lidičkám z dnešní doby.Bohužel ta dnešní je-i přes vymoženosti moderní doby-jaksi špinavější,hrubější a o moc více cynická.Díky skvělému zpracování titulků od- Rea_z1982- je to dokonalé pokoukání a je jen velká škoda že skončil.Snad se někdy v budoucnu tvůrci rozhodnou vrátit a budou pokračovat v natáčení.Vždyť v dnešní době je tohle to,co lidé potřebují-tolerance,ochota pomoci a pochopení!!!No a tady se kloubí vše dohromady. :-D