Poslední recenze (2 318)
Hrozba smrti (2024)
Za mě fakt pecka, která nenudí. Původní film mám rád a je to klasika, ale tohle má svižnější tempo a nápaditější akci. McGregor je fakt vtipnej magor. Za mě 90% :)
Její tělo (2023)
Za mě poněkud nedobře natočené životopisné drama, kterému chybí emotivnější konec. Tvůrci mohli vynechat tu jednu zbytečnou porno scénu a raději se měli věnovat atmosféře filmu, aby to nebylo takové vlastně o ničem. Za mě 30% :(
Aquaman a ztracené království (2023)
Za mě jsem to teda čekal o dost horší. Nakonec mě to příjemně překvapilo. Jednička je sice lepší, ale dvojka i přes svou problematickou výrobu ostudu nedělá. 80 % :)
Poslední deníček (3)
Godzilla 17.5.2014 IMAX
Hodně povedenej výplach, kterej by se měl jmenovat úlně jinak, protože samotnýho veleještěra tam zrovna moc není......... :)