Poslední recenze (39)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Lidé vedou svůj last stand proti 10 metrovým zombie titánům, které rozhodně nezastřelíte střelou do hlavy. Navíc žijete zhruba na začátku 18. století. Geniální premisa a nekompromisní rozhodování o osudu postav (takový game of thrones, v předindustruální éře, v post-apo zombie světě) bohužel kazí ne úplně dobré zpracování. Ale nějaký hezký remake by to mohl vyšvihnout na pozici nového GoT.
Made in Abyss (2017) (seriál)
Stalker meets twisted pedo. Zajímavý příběh o dobrodruzích, kteří se vydávají do Zóny naplnit si své sny, unikat před realitou a získávat vzácné artefakty - to jsme vlastně už jednou někde viděli. Tuhle verzi (snad i zajímavější o různé postavy, zvířata, i fakt, že z centra už není návratu) však docela kazí fakt, že tentokrát jsou hlavními hrdiny údajně 12 leté děti, které však vypadají na 8, a v každém díle jsou nám servírovány scény buď dětského BDSM, náhodných defekací nebo vůbec scén, vedle kterých vypadá kuřimská kauza jako láskyplná výchova (tam zůstaly minimálně všechny končetiny). Přijde mi to jako výlet do duše až nekrofilně sadistického peďáka, který pro svou úchylku vymyslel nějaký příběh. Bití nahé holčičky svázané do kozelce a zavěšené ze stropu z úvodních, na úvod "veselých" dílů, bylo ještě docela vtipné (je to pak recurring trope v celém seriálu - "I'll strung you up naked"). Jenže pak přituhuje docela rychle. Hlavně film je pak chuťovka, ze které se houpe žaludek.
Bullet Train (2022)
Nářez. Přitom samotný film je spíš metaforou pro starý parní vlak, který se na začátku rozjíždí pomaličku. O hodinu později se už valí krajinou, kotelník zběsile přikládá do ohně, u toho se maniakálně směje, aby o další drahnou chvíli později utrhnul z vlaku brzdu. A vlak se nezadržitelně řítí...