Oblíbené seriály (10)
Odsouzené (2009)
Mam rad podobne filmy/serialy. Oslovuju ma, je to velmi zaujimavo spracovane, aj ked mnohokrat prehnane. Prison Break, Odsudene, Utek zo Shawshanku.. Osobne sa mi vsetky tieto filmy pacia 4* Rozsiahlejšia recenzia: http://www.xtro.cc/2011/12/odsudene.html
Dr. House (2004)
Útěk z vězení (2005)
Jeden zo seriálov, ktorý sa mi naozaj páčil. http://www.xtro.cc/2011/12/prison-break.html
Kriminálka New York (2004)
Kriminálka Las Vegas (2000)
Kriminálka Miami (2002)
Dr. Ludsky (2011)
Alarmcode 112 (1996)
Millennium (2010)
1. diel: Muži, ktorí nenávidia ženy (http://www.csfd.cz/film/247369-muzi-kteri-nenavidi-zeny/) 2. diel: Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (http://www.csfd.cz/film/269883-divka-ktera-si-hrala-s-ohnem/) 3. diel: Dívka, která kopla do vosího hnízda (http://www.csfd.cz/film/269884-divka-ktera-kopla-do-vosiho-hnizda/) P.S.: Uz som len cakal, kto kedy to hodnotenie dokazi :D