Recenze (124)
Fargo - Pozření viny (2014) (epizoda)
Hustý. 😁
V letu (2024)
Přeplácaná blbost, spousta nesmyslů. Casting vypadal dost zajímavě o to bylo větší zklamání u hereckých výkonů, nedostatek vtipu především od Kevina Harta = naprosté zklamání.
Máme tu ducha (2023)
Skvělý nápad a dobrý scénář, za mě ***+. David Harbour momentálně táhne a opět jeho boží role.
Ted Lasso - Trent Crimm: The Independent (2020) (epizoda)
Skvělý díl.
Rodina na baterky (2021)
Až mě to překvapilo, jak to bylo skvělý, konec fakt graduje. :)) Animace jsou úžasný, další krok dál ve světě animovaného filmu.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Tenhle film mě uchvátil tím, že jsem hltal každou minutu, moc hezké zpracování, všechno bylo skvělé a zároveň vtipné.
Tým Škorpion (2014) (seriál)
Tvůrci si asi myslí, že udělají z toho seriálu hit, když opakují dokola IQ. Zatím je to ubohý, hromada srajdy. [Pilot] No to byl ale odpadový díl, režiséra a scenáristu bych vyhodil. Možná tomu dám ještě díl, ale to jsem veliký dobrák asi a možná věřím na zázraky. [2. díl] Největší sračka tohoto roku! A to jsem ještě slušný. Po 15 minutách jsem to raději vypnul a už s tímto seriálem definitivně končím, nestojí mi za to!
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Druhý díl byl opravdu daleko lepší než první. Zatímco prvnímu dílu jsem dal 4* s velikým fousem, druhý díl byl od udělení 5* velmi blízko.
Zmizení (2013)
Nemám slov. Krutě dobrý.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Hodnocení seriálů je vždy velmi ošemetné a asi každý by si měl na úplném konci šáhnout do svědomí, zdali seriál naplnil úvodní očekávání, jelikož závěr je snad to nejdůležitější na příběhu. Mé hodnocení tohoto skvělého pořadu bylo od první řady neustále na 5* a nikdo by mě nedokázal přesvědčit, že FRIENDS je lepší seriál než HIMYM. Bohužel po odvysílání posledních dvou řad, jsem musel svůj názor velice drasticky přehodnotit a zůstane to pro mě jako veliké ponaučení.