Oblíbené filmy (10)
Kill Bill (2003)
Výborný film.Výborný režisér.Výborný soundtrack.Vždy mě tehle krvák bavil,přesto že je v některých směrech tupý,až to bolí.Scény které byly černobílé nebo animované.Hlášky na jedničku.No prostě film,jak to má být.
Kill Bill 2 (2004)
Když si představím jedlotlivé kapitoly je to ubohé.Dám-li si to všechno dohromady je to dobré ale tak mi to přišlo před pár lety.Co tam jenom dělá ten Pai-Mai?Nechápu proč žije když dnes už mrtvý David Carradine v roli Billa říká...že kolem roku...(nevim je to prostě dlouho)...že žil...absolutní hloupost a jeho obratnosti se vyrovnávájí opravdu laciným trikům.Pobaví.Když si odmyslít tyto tupé a pro mě nepřesné části je to velkofilm.
Kruh (2002)
Pro mě atmosféricky nejlepší film. Absolutně nechápu kde kupoval Gore Verbinski koření do tohoto filmu, ale každopádně to mělo šťávu.
Osudový dotek (2004)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tohle je nejlepší černá komedie co znám :)
Jezero smrti (2008)
Miluju to.Jeden z nejnapínavějších filmů co znám.Utíkačky po lesích mě prostě užírají zábavou.Musim jen říct,že tak rozlehlý les a oni se tam furt potkávají bylo trochu přitažené za vlasy ale bavil jsem se na plné otáčky.97%
Poslední dům nalevo (2009)
Není co dodat než že je to nejnapínavější a nejlepší thriller co znám.A to bezkonkurenčně!
Monstrum (2008)
Noční let (2005)
Tady se Wes Craven předvedl v nejlepším světle.Rachel McAdmas ne,protože ta je božská ve všem.Příběh 5* a zábava taky na 5*.Vše co má thriller mít 90%
Žít po svém (2005)
Poctivé drama :))