Recenze (352)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Hmm velice nudná, avšak vyzuálně vymazlená záležitost. Už dlouho sem u filmu neusnul, ale tady to přišlo hned dvakrát. Hlavní dva dětští představitelé působili neobyčejně otravně.
Anonym (2011)
Hmm nikdy bych neřekl, že je Emmerich schopný něco takového natočit. Vizuálně a technicky je to vynikající, ale sráží to nepřehlednost a skákání mezi časovými pásmy.
Johnny English se vrací (2011)
První díl je super, pokračování je ale slabota.
Ocelová pěst (2011)
Asi je už u mě trošku přerobotizováno po všech těch transformerech, ale tohle je strašná rodinná sračka. Hodně otravný rodinný film plný dobrých triků a taky nudy a nudy.
Hokejový zázrak (2004)
Kurt Russell rulez
Gangy New Yorku (2002)
Jeden z nejnudnějších filmů, které jsem kdy viděl a je mi uplně jedno, že to natočil Scorsese a jaká herecká esa v tom hrají.
Noc hrůzy (2011)
Když už nic, tak aspoň Colin Farrell je skvělý a roli si pořádně užívá.
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Náhodou projíždím programy a dostanu se na Primu Cool a tam Bradley Cooper vaři, řikám si wtf? Ale je to super
Barbar Conan (2011)
Na to jak se to tváří cool (triky a stylizace fakt cool jsou) je to celkem nuda. Příběh žádný, akce mě vůbec necytla. A je to celkem škoda, protože Mamoa jako Conan obstál dobře, i když v Game of Throne jako barbar byl o poznání lepší. A ten konec to uplně zabil. To už jsem si fakt říkal WTF?? I přez všechno jsem věřil, že mi to sedne. Nestalo se.
Super 8 (2011)
Pořád mám pocit, že to bylo strašně krátké a chyběl tam lepší konec