Recenze (754)
De jueves a domingo (2012)
Líbila se mi myšlenka filmu, ale je to strašná nuda.
Chléb a mléko (2001)
Tak aspoň že rodina se sešla na konci pohromadě.
678 (2010)
Normálně nejsem fanoušek feministických filmů, ale tohle si zaslouží větší pozornost.
El lugar sin límites (1978)
V době svého vzniku, možná byl film něco zajímavého, ale mě to přišlo strašně otravný. Určitě existují lepší filmy na podobné téma.
Macario (1960)
Takový serióznější Dařbuján a Pandrhola z Mexika.
Sedmikrásky (1966)
No to byly strašný krávy.
Fialkový parfém (2001)
No to byla strašná piča.
Monos (2019)
Zasraní děcka.
Nechte mrtvoly chytat bronz! (2017)
Spousta efektů, ale smysl žádnej.
Makedonskiot del od pekolot (1971)
Zatím nejlepší Makedonský film natočený v Jugoslávii.