Poslední recenze (31)
Born a Champion (2021)
Tak trochu je z toho cítit nádech osmdesátkových filmů z prostředí bojových sportů. Hlavní hrdina je 100% klaďas každým coulem,je tam trochu romantiky, srdceryvný příběh a celé je to propojené brazilským jiu-jitsu. Mírně béčkový film o pomalu stárnoucím instruktorovi BJJ a jeho velkým životním "fightu" s pěknou porcí nostalgie. Za mě dobrý, nenudilo to. Na nedělní odpoledne je to ok.
Ghoul (2015)
Totální hovadina a k tomu strašně nudná. O hodně slabší Blair Witch, hroznej českej dabing a opět banda polointeligentních amíků, který postupně umíraj. Nestojí to za hodinu a půl života. Mám štěstí, že jsem u toho filmu cvičil, jinak bych si za promrhanou hodku a půl nafackoval.
Fargo (2014) (seriál)
Hodně dobrý, kdo viděl film a líbil....jestli kejváte kebulí, že líbil, jo? tak rychle stahovat toto. Bobík Thortnů je úžasnej, on se fakt hodí na všechny role. Vidim v něm ředitele NASA z Armabetonu, úchylnýho santu i zabijáka z Fargo. Role mu sedí, dokud neuvidim jeho náhodou uniklý, domácí video s Angelinou Jolii, tak ho budu mít v hlavě jako chladnýho stroj-zabijáka z Fargo:) Zbytek herců taky ok, všichni hrajou docela red-necky - vlastně nevim, zda na severu USA může být někdo redneck, možná blue-neck. Doporučuju se na to minimálně podívat.