Recenze (794)
Jurský park (1993)
Bylo mi osm a koupila jsem si v kině sádrovou sošku tyranosaura.
Corridors of Blood (1958)
Fetující doktor Boris Karloff zapletený s bandou podvodníků a zlodějíčků z bordelu. Christopher Lee included.
Budím se s křikem (1941)
Pěkně nasnímané ale pohříchu neakční, krásná Carole Landis ale málo cigaretového kouře kolem ní, uhlazené a čisté ale hraje do toho Somewhere Over The Rainbow... A tak pro mě celý film zůstává někde na půl cesty mezi třemi a čtyřmi. S přihlédnutím k tomu, že Laird Cregar vypadá skoro stejně ďábelsky jako Orson Welles v Touch of Evil půjdu nahoru ;o)
Narušení (1999)
Have you ever confused a dream with life? Or stolen something when you have the cash? Have you ever been blue? Or thought your train moving while sitting still? Maybe l was just crazy. Maybe it was the 60's. Herecká sešlost desetiletí.
Paranoid Park (2007)
Typicky Van Santovsky dokonalý vizuál.
Ministerstvo strachu (1944)
Absolutně strhující. Bez hluchého místa a s hromadou zvratů, šlapající jak staré dobré švýcarské hodinky. Chápu, že Greenova kniha je nepochybně komplikovanější (protože pokud ne, byla by hodně debilní :o)), ale film svou jednoduchost bez problémů ustál díky geniální režii a svižným 84 minutám stopáže.
Angel-A (2005)
Dlouhé nohy Rie Rasmussen někdy nestačí... černobílé, ukecané a zcela pitomé.
Femme Fatale (2002)
Dokonalý podvod, který je sexy v každém detailu. Fetiš nadruhou.
Austrálie (2008)
Hugh Jackman velmi mrdatelný, digitální krávy už méně. 70%
Rallye smrti (2008)
Anderson + Corman = béčko roku