Oblíbené filmy (10)
Osobní strážce (1992)
Ja ho milujem. Nechápem, že tu má tak málo percent.
Tanec s vlky (1990)
Tento film sa mi páčil hlavne vďaka Kevinovi a tiež vďala príbehu, ktorý je srdcervúci.
3 dny na zabití (2014)
Akčný film o neohrozenom tatínkovi, ktorý sa chystá do dôchodku, ale je stále dobrý v eliminovaní nepriateľov. Pripomína nám aj Osobného strážcu, pretože minimálne jedna scéna, je totálnym odkazom na film. Takého odvážneho a dobrého otca chce mať každá dcérka.
Vodní svět (1995)
Dobrodružný film, v ktorom si užijeme Kevina Costnera v hlavnej úlohe obojživelníka, ktorý nemá záujem o pevninu, pretože má žiabre a dokáže dýchať pod vodou. Objaví svet pod vodou, ktorý zanikol pred stáročiami. Pevnina však možno stále niekde existuje....
Criminal: V hlavě zločince (2016)
Niekoľkokrát videný film. Páčila sa mi hudba, vytvárala napätie. Videli sme Kevina v novej polohe zápornej postavy a moc mu to seklo.
Dokonalý svět (1993)
Taký chlapsky film. Hlavná postava dosť psychouš. Ale záver má veľmi smutný. Malý chlapec hral super a strašne mi zovrelo srdce ako kričal "Butchi, Butchi...!
Bez východiska (1987)
Zak mňa určite viac potešil Kevin Costner ako Sean Young.
Strom snů (1994)
V tento magický dátum som si pozrela tento film o anjeloch.
Krajina střelců (2003)
Babička (1971)
Myslím, že obidve verzie aj táto aj čiernobiela, sú skvelé a vždy si ich rada pozriem, akurát že viem, že budem plakať od začiatku do konca.