Recenze (8 270)
Příběhy z úlu (2010) (seriál)
No jo,a je to tady.Takovéhle serialy mě štvou.5 %
Velryba Decimálka (1986) (seriál)
Blbost.Mě nezajímá nějaká verlyba a tučnáci.0 %
Bakugan (2007) (seriál)
Divný.Někdy si Říkám že tohle je pod odpad.20 %
W.I.T.C.H. (2004) (seriál)
Podle mě je to kravina.Copak se dá vůbec něco takového natočit.1 %
Pan Dubínek (1995) (seriál)
Tento serial je podle mě divný.Teda,nic moc.28 %
Putování vesmírem (2002) (seriál)
Dokumenty o vesmíru mám rád.Podle mě zajímavé.98 %
Madla a Ťap (2006) (seriál)
Nádherný seriál.Samo je to nádherné.Podle mě seriál který je bez chyby.96 %
Kačer Kabrňák (1991) (seriál)
Tohle je podle mě moc divné.Viděl jsem asi dva díly a už mě to přišlo nudné.20 %
Mistr Manny (2006) (seriál)
Je to jasně pro menší diváky.Ale mě to připadá jako blbina.
Koumáci (2008) (seriál)
Hodně divný,podle mě bez děje.A taky nechápu proč se tohle vůbec točí.0 %