Poslední recenze (189)
Noční zvířata (2016)
Film i knižní předloha (Tony and Susan od Austina Wrighta) mě oslovily naprosto stejně, film možná paradoxně o trochu víc. Tom Ford a jeho styl, kterým je film natočen a jenž bych označil jako "beautiful but cold" mnozí zdejší uživatelé hodnotí jako snobský, mě osobně skvěle sednul a je to podle mě právě TO, co dělá atmosféru snímku jedinečnou a přitažlivou. Krásný vizuál Toma Forda a vynikající příběh z pera Austina Wrighta rovná se tenhle film. Dokonalost :) 5/5
Neon Demon (2016)
Podle komentářů a zdejších hodnocení jsem čekal skutečně to nejhorší, nicméně jsem v tento okamžik rád, že jsem se nenechal odradit. Film se mi moc líbil, po celou dobu jsem s každou ubíhající vteřinou se zatajeným dechem čekal, co přinesou další okamžiky filmu. Elle Fanning je zde naprosto dokonalá a nemohl jsem z ní celou dobu spustit oči, i kdyby vám snímek nesedl, tak co by heterosexuálnímu muži by mi stačilo dívat se jenom na ni. Elle zde představuje étericky krásnou dívku Jesse a já jí to po celou dobu stoprocentně věřil. Celkově jsem si z Neon Demona odnesl silný zážitek, tak jako už dlouho z ničeho jiného.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Pátá série je vážně TOP přátelé! Už první díl mě nadchl explicitními krvavými scénami, podobné pocity jsem zažíval naposledy při prvním shlédnutí úplně první série AHS, která pro mě byla do teď nepřekonatelná. Bizarní, perverzní, hororový drive, kterému nic neshází. V době, kdy už se točí především jenom trapné fantasy s digitálními strašidýlky, vydávající se za horory, typu Purpurový vrch či Paranormal Activity, je tohle vážně skvělé zpestření.