Recenze (270)
Indian (2008) (pořad)
Game Page, Replay, všechno je to hrozně podobný.
Akt (1997) (divadelní záznam)
Jedna z mých nejoblíběnějších her. U ní se vždycky dojmu. :) I seminář je zábávnější než u jiných her, ale samotná hra tomu nasazuje korunu.
Pátá rychlost (2002) (seriál)
nechutně nudná kopie Top Gearu
Cvoci v akci (2007) (pořad)
Jediné, co mě zaujalo, bylo, jak musí být tlustý led, aby skrz něj neproletěla kulka z pistole.
Trucky na ledě (2007) (pořad)
Kdo neumí anglicky mohl by si název přeložit: Parta blonďatejch kamarádek šla bruslit. :) Ale podle mě je ten dokument udělanej dobře a ty chlápky obdivuju, že se do toho pouští.
Re-Play (2009) (pořad)
Postupem času mě to baví víc. Ale nic výjimečnýho.
Top Gun (1986)
Výborný film s pěknou hudbou. Oblohu brázdí "kocouři" a "tygři" a hlavní zápletkou nejsou vzdušné boje. Prostě klasika 8/10
Barbar Conan (2011)
Spíše podprůměrný film, který z větší části nudí než baví a ke všemu napodobuje Hon na čarodějnice, Souboj titánů atd. A 3D nestojí za nic.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Už to nejsou jen nelegální závody tuningových aut. Vlastně už to nejsou závody vůbec, ale akční film, ve kterém létají kulky všemy směry. Ale ukázala se tam ta nejlepší parta lidí, poskládaná ze všech dílů. stoprocentně nejlepší díl z celé série. Mimochodem se divim, že jim pujčili ty Agery.
RRRrrrr !!! (2004)
Nejlepší komedie, kterou znám. Tenhle film je prostě geniální, je v něm naprosto všechno, ale podle hodnocení mi přijde, že lidi snad nemají smysl pro humor. Kdo ví? Třeba je to podle skutečné události! :D