Poslední recenze (3)
Motýlek (2017)
Srovnávat se starším filmem nemohu a srovnávání s knihou není moc férové. Přesto mi přijde, že potenciál příběhu Motýlka nebyl v tomto zpracování moc využit. Přes nemalou délku se film, kromě úvodní pasáže, omezuje téměř výhradně na (pokusy o) útěky a čas strávený na samotce. Mezi filmy z vězeňského prostředí tak nepřináší moc nového. Naopak postrádá lepší vykreslení prostředí ostrovní trestanecké kolonie s jejími specifickými pravidly, strukturou a vztahy mezi jejími obyvateli. Bez přípravné fáze navíc působí útěky příliš uspěchaně, dokonce až snadně. Zejména závěrečná část působí jako by se tvůrci snažili dohnat zpoždění vystřiháním několika více i méně důležitých scén. Navzdory výhradám film za shlédnutí stojí, nenudí a ničím neuráží.
Bez soucitu (2010)
I přestože jsem nebyl z Taken nijak zvlášť unešený (v porovnání s Bourneovskou trilogií působí příběh i akce dost lacině), nečekal jsem, že mě From Paris with Love tak zklame. Travoltovi role akčního borce naprosto nesedí. Hlášky nijak zábavný nejsou, akce je směšná a o příběhu (a jeho logice) se v podstatě nedá mluvit.
Billy Madison (1995)
Takhle nevtipnou komedii jsem už nějakou dobu neviděl. Hlavní postava je nejretardovanější idiot široko daleko, navíc bez kousku charismatu. Proti Sandlerovi nic nemám a u většiny jeho filmů se bavím, tak špatný děj a postavy by ale nezachránil nikdo.