Poslední recenze (31)
Nech svět světem (2023)
Začátek dobrej, konec meh. Mohlo to být dobrý, ale bylo to takový nedotažený celý... A to jsem se na to tak těšil. Navíc Julia mě teda vůbec nepřesvědčila, naopak Mahershala byl dobrej.
Pátrání (2018)
až na tu finální zápletku a taťkovo "hraní" to docela šlo a celkem mě bavil i styl jakým to bylo natočený... 3,5
Outlast (2023) (pořad)
Nevydržel bych ani den :D především kvůli těm dvěma čarodějnicím