Recenze (1 372)
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Zvyčajne po vypnutí budíku nasleduje zapnutie telky a sledovanie Spongeboba s ešte zalepenými očami
Trosečník (2000)
Tá Helenka Huntovie sa z tej straty otrepala dosť rýchlo a dobre. Či nie??? Na druhej strane si Tom tiež vytvoril náhražkový homosexuálny vzťah s Wilsonom pre uspokojenie potreby intimity....
Mezi námi děvčaty (2003)
Tieto transfer komédie sa tu zjavujú zhruba 1-2 krát za dekádu.Toto však je viac ako vydarený kúsok Dobrá zábava ,dobrý soudtrack a perfekné obsadenie.
Italské námluvy (1994)
Ťažká romantika. Vysoko vážená položka mojej "Rúžovej videotéky".Taktiež je to aj dobrá komédia. Clear High five.
Týden bez závazků (2011)
Prvá polovica filmu super. Vážne som sa skvele bavil. Potom ako sa chlapom krátila priepustka a začali sa chovať ako zúfalci zábava pominula.
Polopatě (2013) (pořad)
Veľmi rád som to pozerával, ale s pribúdajúcimi reklamnými vstupmi relácia stratila na kvalite.Škoda.
Tropická bouře (2008)
Asi najlepšie obsadená paródia čo som kedy videl. Už v úvode som si skoro cvrknul do textilu.
Spojenec (2006)
Dobrá ,napínavá krimi,ktorá minimálne raz stojí za pozretiie.Vtedy sa dostaví moment prekvapenia. Naviac pozretí to však už nefunguje. Kľudne by som dal aj za 5 hviezd keby tam nehral ten pižižul Clive Owen.
Spojenec 2 (2019)
Aj keď som nepoznal jediný ksicht čo vo filme hral, napriek mojim prvotným vysoko skeptickým očákávaniam som to hladko vydržal až do konca. Hlavne že tam "znovu nehral" Clive Owen ,lebo toho vocasa nemôžem vystáť.45%
Hotel Artemis (2018)
Zaujímavé jednoduché akčné sci-fi ktoré neurazí.Dobré obsadenie a priama dejová linka ma bavili od začiatku až do konca.