Recenze (61)
Dítě číslo 44 (2015)
Za běžných okolností bych hodnotil lépe...výborná dobově stísněná atmosféra, dobré herecké výkony apod. Bohužel předloha je nechutně splácaná sračka, částečně vykradená z legendárního Občana X s výborným Donaldem.
Comic 8 (2014)
Na to že se jedná o asijskou akční komedii, jedná se o jeden z lepších kousků. Děj je komplikovanější, nicméně vizuální stránka stojí za to :-)
The Omega Man (1971)
Naštěstí mnohem lepší a výraznější než Já, legenda. Nedokonalé masky a nelogičnosti ve scénáři patří k době se vším všudy. Heston se více na člena KKK než na vědce a doktora:-)
Kmeny - Punk (2015) (epizoda)
Moc jsem nepochopil postoj, jakým směrem by se měl dokument ubírat. Připadalo mi to, jako by pes a kočička vařili dort. Dokumenty o české punkové scéně, které se natáčely před 15-20 lety, byly tedy mnohem kvalitnější, vyjadřovali nějaký názor a měly tah na bránu. Navštívit 4 fesťáky nebo koncerty s kamerkou a zeptat se několika trosek by dokázal leckterý amatér.
Jen Bůh odpouští (2013)
Pro mě velké překvapení. S podivem se na to dalo bez větší újmy dívat. Gosling jen seděl a čuměl do prázdna, ale o to zřejmě p. Refnovi šlo. Nicméně pokud Refn nepřestane a nezačne točit blockblastery, asi se v Hollywoodu moc dlouho neohřeje. Pokud by pokračoval v podobném duchu jakým byl Pusher 3, mohl by se zařadit po bok tvůrcům jako je Tarantino či Rodriguez, ale to se asi nestane, protože si o sobě myslí, že je velký vzdělaný umělec :-)
Bastardi 3 (2012)
Je veliká škoda, že filmů s takovým nadčasovým posláním netočíme více....kvalita snímku je samozřejmě ubohá a amatérská, ale kdyby jsme se vzpamatovali a zachovali se všichni podobným způsobem jako ústřední hrdina Magnusek, dosáhli by jsme konečně něčeho prospěšného pro náš svět. Takže 3 * za nadčasové téma, které doufejme že předběhlo dobu.
Machete zabíjí (2013)
Machete happened again! 100% je v tomto případě příliš málo :-). Mnohem lepší a ulítlejší než jednička.
Kdo to klepe na moje dveře (1967)
Vzhledem k roku natočení je je to celkem aktuální téma :-), Nízký rozpočet a rodinná Scorseseho atmosféra přispívá tomu, že se na tento kousek dá celkem dívat. Objektivní kvalita filmu za 45%, ale za věrohodného Keitela musím dát hvězdu navíc
Mýtus (2005)
Příjemné překvapení z filmu, který jsem skrze nízké průměrné hodnocení nechtěl ani vidět. Několik bravurních bojových scén ( lepící pás, hrobka) střídají slabší výstupy prokládané "koňovýkopy" a nešikovně natočené kreace na laně. Připadá mi to jako nejvíce kompaktní kousek s Jackie Chanem za poslední dekádu. Škoda že Armour of God 3 nedopadlo lépe.
DonT Stop (2012)
Absolutně uměla a pravdu nevypovídající sračka. Navíc poměrně trapná a nezvládnutá snad vším. Je možný že mladší generace HBO a MTV bude hodnotit kladněji, ale každopádně hodnota příliš vysoká není. 1 hvězda za snahu a téma.