Recenze (80)
Dům ďábla (2009)
Ako sorry ale musim! A myslite si čo chcete..
Ženy sobě (2011)
No tak takto. Neviem čo tu ostatní hodnotia 4* ale tento film to byť nemôže. To sa ani nedá slovami opísať tento piece of shit. 125 min. môjho života spolu s úplne vypatlanou a nesympatickou hlavnou hrdinkou skončilo v tom umývadle kde sa tá seňorita vyondila!!!! Nabudúce radšej slučku okolo krku poprosím ako toto týranie s protivnými opicami v hlavnej úlohe s debilnou pointou ku ktorej sa nie a nie dopracovať.
Kocour v botách (2011)
No čo ja viem... Počkám si na origoš verziu a potom sa rozhodnem. Zatiaľ žiadna sláva, ani slovenský dabing, ani 3D. Aj som si počkala a zázrak (aké prekvapenie!) sa nekonal, ale to vajce... čo tam kurnik robilo to vajce???? Ani praženicu z neho.
Mother's Day (2010)
Ale áno, bolo to super. Rebecca De Mornay v podaní psycho mamči nemala chybu. Nebolo to rozťahané, nebolo to až také brutálne a ani veľmi perverzné, také akurát.
Nevinní (2011) (seriál)
Nevinní a.k.a. úchylní!
Malý řezník (1997)
Pánečku, mala som čo robiť aby som to vydržala až do konca a ten malý ryšavý sopliak ma fakt bombasticky vytáčal.
Bez dechu (2011)
Ďalši zbytočný film... Som rada, že som na to nebola v kine
Já jsem ty (2009)
Fuckin psycho fat BITCH!!!
Elitní zabijáci (2011)
Žiadne prekvapenie sa nekonalo, nič neobvyklé vzhľadom na to, že Statham v poslednej dobe berie všetko čo mu príde pod ruky a tak to aj vyzerá. Mňa len zaujíma prečo sa na to dal Robert De Niro. O týždeň si už ani nespomeniem....
Victim (2010)
Geniálne. Zo začiatku som mala pochybnosti no pomaly sa vytrácali a na konci ostal už len vynikajúci zážitok. Neskutočne reálne a svojím spôsobom trošku zvrhlé ale na druhej strane -SPOILER- skvelá pomsta.