Recenze (269)
V peřině (2011)
Nevidím důvod být na ten film zbytečně krutý. Podle mne si na nic nehraje a je jasné, že je určen hlavně pro děti. Věřím, že ty si v záplavě barviček a jednoduchých chytlavých tónů na své přijdou, ikdyž je příběh trochu slabší. Řekl bych, že co se týká hereckého obsazení, tak jde o nejnabitější sestavu za posledních pár let. Škoda, že potenciál nakonec rozhodně plně nevyužit. Celkově příjemný průměr. Neurazí, nenadchne.
Kauzy z Bostonu (2004) (seriál)
Hodně těžký kalibr :)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Docela milý závan nostalgie s pár dobrými vtípky, v podstatě kompletní původní sestava potěší.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Naprosto zbytečný a prázdný film.
Žena v černém (2012)
Povedené. V málokterém filmu se člověk lekne doslova i hovna :) Radcliffe ukázal, že umí!
Vzpomínky na Afriku (1985)
Tak nějak nevím... první polovina téměř na pět - krásná afrika, lákadlo na velký příběh a v druhé? Romance s Redfordem a šmitec. Ke konci jsem měl již problém udržet pozornost. Čekal jsem mnohem víc. A Streepová mi v téhle roli přišla poměrně protivná, ikdyž to byl spíše účel postavy, takže OK.
Zombieland (2009)
V žánru zombiefilmů překvapivě velmi vysoko, ač jde částečně o jejich parodii. Výborné a pohodové, pobavil jsem se.
Svatý boj (2001)
Srovnání s Kultem hákového kříže to nesnese, ale jinak solidní průměr.
Hulk (2003)
Protivná nuda.
Prci, prci, prcičky (1999)
V pubertě jsem z toho byl samozřejmě úplně vyplácaný. Dobře pobaví i dnes. Jedna z mála vtipných amerických teen komedií.