Recenze (269)
Zpívánky (1984) (pořad)
Samozřejmě chápu účel...ale jako děcko jsem to vážně nesnášel a před Večerníčkem (!!!!) jsem to bral jako nutné příkoří.... z čistě emocionální záležitosti odpadem
Snídaně (1994) (pořad)
**, ale jen za to, že je to po léta můj ranní budíček. Sledovat déle jak hodinu je šílenost! Sestava moderátorů 2011-2012 vcelku vydařená.
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
aneb kdo je větší pinďulína...
Carusošou (1996) (pořad)
Formát i provedení naprosto primitivní, ale člověk se holt někdy nad některými existencemi mohl pěkně škodolibě pobavit :)
Žena za pultem (1977) (seriál)
Spíš závan nostalgie nežli vnímání propagandy. Příběh jednoduchý - neurazí, ani nenadchne. Průměr.
Mr. GS (2008) (pořad)
Není jiné cesty. Tihle dva pánové jsou již delší dobu za zenitem slušných komiků, nemají co nabídnout a typ pořadu talk show vyloženě nezvládají. Srovnání vedle Krause či Šípa by byla v podstatě urážka a to i přesto, že chápu - "to" zřejmě chtěli dělat jinak, neotřele. Zdá se to jen mně nebo jejich humor zamrzl na diváckém spektru 10-15 let ? Tato dvojice mi asociuje již jediné - trapnost.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
To jsem jediný, kdo v tom nevidí ničím nevybočující standardní pohádku? No ano, Libuška je tady roztomilá, ale kvůli ní se z toho ještě nepotento... Nějak mi zde chybí "přidaná hodnota".
Musíme si pomáhat (2000)
Tohle dílko by si určitě zasloužilo podstatně větší popularitu, řekl bych, že průměrný český divák ho má sotva v povědomí. V rámci žánru s ním za posledních dvacet let snese měřítko opravdu jen hrstka českých filmů.
Skřítek (2005)
S groteskami nemám mnoho zkušeností, ale tahle mi opravdu sedla. Na české poměry povedený experiment.
Svatba na bitevním poli (2008)
Jestli si dobře vzpomínám, tak Klein sliboval kultovku typu Slunce seno 21. století. No docela průšvih!