Oblíbené filmy (10)
Já, robot (2004)
Gremlini (1984)
Věc (1982)
Koule (1998)
Exorcism (2003)
Třináctka (2003)
V tomto filmu jsou si všichni rovni, nezáleží na tom, kolik vám je, do sraček se může dostat každý. Vůbec jsem s hodnocením neváhala a na film se čas od času ráda znovu podívám. ERW a NR jsou příjemné a velmi přitažlivé plus :-)
Úkladná vražda (2006)
Stmívání (2008)
Silent Hill (2006)
Jeden z mála kvalitních hororů. Místy i na pět, ale to fakt jen místy, možná časem..