Poslední recenze (3)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Hodně povedená anime, dobrý nápad se zápisníkem :) zkoukl jsem i 2 hrané filmy, které byly podle anime natočeny celkem ve stejném příběhu. Jsem obdivovatel anime a proto dávám 5 hvězd :)
Naruto (2002) (seriál)
Naruto je prostě nejlepší anime co jsem viděl. Sleduji ho uz asi dva roky a pořád se je na co dívat. Svět je opravdu krásně propracovaný, postavy jsou taky suprové. Filery jsou občas moc dlouhé a někdy vůbec nezajímavé, ale i přes to dávám 100% a to proto že patřím mezi velké fanoušky tohoto anime :-)
Upírův pomocník (2009)
Splnil se mi sen, vždy jsem si přál aby zfilmovali ságu Darrena Shana. Přečetl jsem 5 knih a na šestou se chystám. Jsem velice spokojený s tímto filmem až na menší detaily v příběhu. I přes tyto drobnosti dávám 90%