Recenze (6)
Kuky se vrací (2010)
Tleskám Honzově (nebo spíš Ondrově?) fantazii ...ovšem největší borec je tu bezpochyby Kuky!
Občanský průkaz (2010)
Snímků z dob komunismu je více než dost, ale Občanský průkaz je v mnoha věcech vyjímečný, stejně jako hláškovské Pelíšky (a věřím, že časem se OP zaryje pod kůži stejně tak). V pohledu pubertálního dlouhovlasce se zpětně uvidí mnoho "nepřátelů socialistického zřízení".
O rodičích a dětech (2007)
V jednoduchosti dialogů je krása, v tomto případě to platí dvojnásob.
Lidice (2011)
Výstižný film ukazující necitnost německého velení . Nikolaev zde neukazoval pouze válečné běsnění, jak je to mnohdy ve válečných filmech zvykem, ale zobrazil především nevinné lidi, kteří neměli šanci uniknout osudu (až na jednoho).
Milý Johne (2010)
Dojemný příběh mladého vojáka, který se bezhlavě zamiluje do mladé slečny, od které je později díky vojenské službě odloučen. Zprvu to vypadá, že se Hallström snažil při téměř každé romantické scéně vymlátit z diváků trochu slz, ale v průběhu filmu se v příběhu objevuje tolik zvratů, že smáčí kapesníky i samotní hrdinové filmu, ale to je asi tak všechno.
Julie a Julia (2009)
Film pro milovníky jídla a Meryl Streep.