Poslední recenze (162)
Poslední závod (2022)
Kdesi jsem četl na internetu recenzi, co všechno se scénáristovi nepovedlo dotáhnout, jak se nedaří dosáhnout potřebné napětí, vždyť všichni už ví jak to dopadne... Nedejte na to, já šel do kina s očekáváním filmu bez napětí a bez příběhu a naštěstí to tak nebylo.
Matrix Resurrections (2021)
Zatím mám rozporuplný názor. Na jednu stranu jsem čekal víc "Matrixu", na straně druhé se objevilo nové zpracování. I když si film dost " vypomáhá" prostřihy předchozích verzí, asi si to nechám utřepat a kouknu ještě jednou
Mumie (2017)
Žádný velký zázrak, vše je předvídatelné a ohrané. Některé efekty vypůjčené z "předchozích verzích" Snad jak jen čas pokročil, tak zpracování je pojato "moderněji"