Recenze (186)
Million Dollar Baby (2004)
Samotná zápletka super, hlavní tři figury skvělé napsané i zahrané. Všechno ostatní film sráží. Naprosto nemožné chování všech dalších - manažeři kreténi, rozhodčí kreténi, ošetřovatelé kreténi. Za dekubity je průser jak barák, za loket v zápase DQ, za úder po gongu obvinění z ublížení na zdraví. Proč to tak šponujou? Ještě na hraně jsou ostatní boxeři a dysfunkční rodina. Takže by stačil krátkometrážní film a dal bych plný počet, takhle tři.
František Sahula - Lambáda (1992) (hudební videoklip)
Při poslechu této písně se nebojím ovádů.
Babí léto (2001)
Klasický film na ocenění. Řeší hluboké téma, řeší ho nudně a moudře a já se nudil od třetí minuty.
Hospoda - Reklama (1996) (epizoda)
Jak tam buzeruje Přeučil Wimmera, že má pořádně vypít pivo, drapne půllitr a pije, tak to Wimmer pohotově začne stopovat, tyhle detaily tomu dodávají kvalitu. Závěrečná pointa je jediná slabá, jinak bez chyby. - Má taky papíry na válec. Pročs to neřek?!
O chudém královstvíčku (1979) (TV film)
Koukat se na to nedá, ale Kabrahár nemá chybu.
Spice World (1997)
Tyhle filmy momentálně frčících kapel... Jako nostalgie zajímavé, ale u tohohle jsem už tehdy vydržel pár chvil a dneska bych to nedal taky.
Nick Cave and the Bad Seeds feat. Kylie Minogue: Where the Wild Roses Grow (1995) (hudební videoklip)
Patos jak vyšitý.
Within Temptation: Memories (2004) (hudební videoklip)
Vtělený smutek.
Plaváček (1986) (TV film)
Pamatuju si pár písniček a hlavně, jak tam všichni měli ujeté pokrývky hlavy. Takže mi to jaksi splynulo, naprosto nesmyslně, s Radúzem a Mahulenou.
Chodaeman (2017)
Nic extra, ale neurazí.