Recenze (65)
Matrix Resurrections (2021)
Nepopsatelně trapný, dokonale neoriginální a zbytečný recyklát. Dostatek barviček, všechny rasy zastoupeny, slavné jméno = zisk zaručen. Uvidíme na jakou operaci šetří "paní" režisérka tentokrát. Slušně řečeno: totální pičovina!!!
Divoké historky (2014)
Naprosto perfektní podívaná! :-D :-D
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Co to jako mělo být??? Měním z "Odpad!" na jednu hvězdu jen kvůli Jennifer Lawrence, která i kdyby hrála kastrol, bude se na ní příjemně dívat... Řekl bych "Tragédie", ale ta má většinou nějaký děj...
Lucy (2014)
Beru to jako "Limitless pro kluky". Nebo naopak? To je fuk... Lucy je sice horší, ale určitě hezčí a bavila.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Chtělo by to zvládnout alespoň opravdu nejhrubší základy fyziky.
Cradle of Fear (2001)
Povinnost nejen pro fanoušky "předMidianské" éry COF! Psychotropní úlet... :-)
Nymfomanka, část II. (2013)
Tak ono to nebylo jen o Nymfomance, ale i o Bohu, o lásce, o hudbě... áách mé srdce plesá!
Nymfomanka, část I. (2013)
Jen jsem se ujistil, že Trierovy filmy jsou na mne asi příliš moc inteligentní. Něco málo za občas docela pravdivý výrok o životě (už nevím, který konkrétně z těch mnoha desítek to byl). Jinak se trochu bráním pocitu, že sledování kvalitního porna by mne mohlo obohatit o něco více...
Vlk z Wall Street (2013)
Super jízda. I přesto, že tříhodinová, tak jsem se nenudil a místy i docela bavil. Leo je super a Margotka Vám mezi zuby zůstane ještě hodně dlouho! Ale aby to tu mířilo k devadesátkám? Asi boom... proti gustu žádný dišputát. Pozastavovat se nad příběhem z Wall street si směle troufám přenechat zdejším pětkařům a já v rámci své maskulinity přidám půl hvězdy za Margotku.
Battlestar Galactica (2003) (TV film)
V porovnání s opravdu příšerným seriálem se to nějak dalo přetrpět... druhá hvězda s utrženýma ušima.