Recenze (276)
Tenkósei: Sajonara anata (2007)
Neviem čo mala znamenať tá kamera... V celom filme nie je jediný rovný záber - všetky sú viac alebo menej nahnuté... Niekedy si to sotva uvedomíte, no inokedy to ruší... Film je však pekný, zaujímavý, miestami aj trochu dojemný...
Kjófu ningjó (2019)
Prekvapivo to nebolo vôbec tak zlé, ako som čakal z traileru. Ak ste fanúšikom Kósaki Nao zo skupiny Hinatazaka46, ktorá tu má hlavnú úlohu , určite si to pozrite... Krátke, pútavé a dokonca aj uveriteľné...
Kundo: Čas pomsty (2014)
Hlavnú postavu 18-20 ročného mäsiara hrá herec, ktorému vtedy bolo 36 rokov a s bradou a bez vlasov vyzeral na 40... To isté s hlavným záporákom, no u toho to aspoň vďaka tomu, že bol jediný dohladka oholený až toľko nebilo do očí... Keď už nevedeli zohnať mladších hercov - tak aspoň nemuseli hovoriť o veku postáv, ktoré hrali... Tiež neviem ako pred koncom prišiel ku tomu guľometu - ale keďže som už pri konci druhej hodiny neudržal pozornosť na 100% - možno som to iba prehliadol... Inak film veľmi dobrý...
Sailor fuku to kikandžú: Socugjó (2016)
Zbytočný remake o 35 rokov staršieho filmu. Ak ste ho videli tak toto v žiadnom prípade... Ak nie a ste ošimenom Kanny Hašimoto - mohli by ste to zvládnuť len s občasným pretáčaním dopredu...
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019)
To ich vzájomné prekáranie ma veľmi bavilo. Vedľajšie postavy tiež zábavné. Páčila sa mi však viac prvá polovica filmu - zápletka v tej druhej bola dosť slabá.
Čihajafuru: musubi (2018)
3. séria anime ma sklamala a som preto rád, že tu to spravili inak a nenaťahovali to do nekonečna...
Naneživo (2017)
Naozaj veľmi originálne a zábavné. Prvých asi 37 minút je zombie vyvražďovačka v jedinom zábere bez strihu. Potom príde cliffhanger... Najprv to bude trochu nudné, no opäť sa všetko pekne rozbehne - a hlavne tie nedostatky z prvej časti sa tu menia na vtipné situácie...
Tokujama Daigoro o dare ga korošitaka? (2016) (seriál)
Určite asi viac zaujme ak ste fanúšikmi tejto skupiny idoliek (alebo ich aspoň poznáte). Inak celkom vtipné, občas prekvapujúce... a nie dlhé...
Rental no Koi (2017) (seriál)
Ayame v každom prípade roztomilá, schôdzky zábavné, cliffhanger v predposlednej časti som nečakal... Len keby hlavná mužská postava nebola tak blbá a prehrávaná... No a koniec otrasný, nehodí sa k zvyšku seriálu...
Tipy pro život mimo realitu (2017) (seriál)
Je pre mňa veľké plus keď majú hlavné postavy okolo tridsiatky, no zároveň mínus ak sa to celé točí okolo hrania MMO... No najviac mi tu vadilo to množstvo náhod... Inak ale veľmi milé a sympatické - odporúčam...