Recenze (16)
Der Rebell - Von Leimen nach Wimbledon (2021) (TV film)
Nebudete mat pocit ze pozerate film z nemeckej produkcie. Podareny casting, dej fici ako ma. Jednym slovom parada!
Zlom (2019)
Super film, inspirujuci dojak👌
The Girl Who Believes in Miracles (2021)
Uzasny film o neoblomnej viere a laske k Bohu. Nadhera!
Il était une fois à Monaco (2020) (TV film)
Prijemny film z europskej produkcie. Sympaticke hlavne postavy, zaujimavy svizny dej. Odporucam!
Slunce je také hvězda (2019)
Och, no zväcsej casti nuda zial. Film akoby nevedel vtiahnut do deja a priznam sa, na konci mi uz bolo jedno ako to cele dopadne. Hlavne postavy obe sympaticke ale spolu mi nedavali zmysel, ziadna chemia a tie situacie niektore.. prazvlastne
Poslední prázdniny (2006)
Zbožňujem tento film od začiatku do konca. Queen Latifah exceluje a dej je perfektny👌 U nás má svoje miesto každé Vianoce!
Čarodějovy hodiny (2018)
Perfektny Jack Black😍
Skorosestry (2018)
Tento film neponuka absolutne NIC. Slabota..
Podnikavá Joy (2015)
Nestotoznujem sa zo ziadnym komentarom, typu "mal som problem sa na film naladit" ci "zdal sa mi fadny". Nic z toho sa nekonalo a priznam sa komentare som vopred ani nepozerala. Ved na co aj, casto su ludia prilis kriticki.. PERFEKTNY film, rodina ako nasa, ziadne presladene repliky. Skvostna Jennifer a Bradleyho zboznujem, takze ocenujem jeho vyber👍 Od zaciatku ma film vtiahol do deja, kludne by som ho pozrela hned aj 2x! 10/10
Truman Show (1998)
BRILANTÉ!