Poslední recenze (9)
Telefonní budka (2002)
Zajímavý námět, opravdu pozoruhodný nápad. Jak snadné je z vteřiny na vteřinu někoho ochromit, zkompromitovat, ovládnout. Mohlo by se zdát, že film natáčenný více méně v jedné telefonní budce, bude časem nudný, až nepříjemný. Divák je sice ochuzen o pestrost scén, či změn prostředí, o to více je však vytáhlá příběhová linie, ve které se za hodinu v telefonní budce Stuartovi změní život. Vynikajicí snímek. I přes občas předlouhé scény, pět.
Ip Man (2008)
Pětihvězdičkový film se vším všudy, mimo výborně zpracované efekty, a kamera, která bere dech, ani příběhová linie hlavního hrdiny nepokulhává. Bojové scény byly rozmístěny tak akorát, žádné přehršle létání vzduchem, či zvedání se z malíčku u nohy jak by se mohlo na první pohled zdát. Všechny záběry z boje muž proti muži jsou zasazeny do reálných zábran. Hlavní role úchvatně stvárněná Donnie Yenem je jakoby zlatým hřibem filmu. Snad je to proto že snímek není až tolik americký a celé se to nese v duchu, řekněme rizího Wing-Chun.
Kmotr (1972)
Co ještě dodat. Tento film mi po prvním zhlédnutí vyrazil dech. Jedna z mých prvních zhlédnutých a nejoblíbenějších gangsterek vůbec. Filmy z tohoto prostředí jsem vždy obdivoval jednak kvůli své nekompromisnosti, ale také kvůli smyslu pro detail. Každý stůl, váza, každý předmět, který se v tomot filmu vyskytuje jakoby byl i zachováný ze čtyřicátých let. Silný příběh je však dle mého názoru největší předností, oproti ostatním žánrovkám.