Oblíbené filmy (10)
Sherlock Holmes (2009)
Iron Man (2008)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Matrix (1999)
Matrix sem viděl jako 11lety tehdy sem to nepochopil ale s postupem času sem to přišle na kloub a mooc se mi líbil Reeves hraje skvěle,Weaving jako Smith vynikající a Carrie Ann-Moss krásná. Vždy si ho rád pustim znova