Recenze (358)
Henry: Portrét masového vraha (1986)
Tak tohle můžu. Po zlatý rukavici největší maso co jsem kdy viděl. Ta špína, nechutnost a deprese, se na člověka zřítí jako lavina. Někdy je nižší rozpočet a neznámí herci na škodu, tady právě na opak, dodávají filmu až extrémní reálnost.
Possessor (2020)
Synáček se potatil a vzal si na paškál otcův existenz, přidal mu vzhled cyberpubnku, nějakej ten goreček navíc a vylezlo z toho výborný psychadelický opojení, který vám udělá v hlavě solidní klystýr, ve stylu Cronebergovců. Škoda, že víc režisérů nevyprskne na svět takhle povedenou ratolest. Possessor není ani v nejmenším, pro filmový nováčky nebo korektní posranky.
Gummo (1997)
Výkladní skříň podlidí. Nic pro milovníky koček, tolik mrtvých a mučených koček už snad nikdy neuvidím. Doteď nevím, jestli byl film nahraný nebo se jednalo o reálné záběry.
Vyvrženci pekla (2005)
Rob natočil opravdu skvost a po prvním díle zvedl laťku na vyšší level. Tentokrát, se dá opravdu mluvit o snímku ,který svojí kvalitou šlape na paty prvnímu texaskému masakru. Ubylo sice na brutalitě, ale místo něho je tu jízda nadupaná adrenalinem od začátku až do úplného konce. A hlavně mnohem větší reálnost, která filmu dodává správnou atmosféru.
The Loved Ones (2009)
Opět film, co drží za koule ale boji se je utrhnout. Hodně nadprůměrná dávka násilí a uchylnosti, ale pořád se dalo zajít o hodně dál.
Maják (2019)
Po famózní čarodějnici, opět film stravitelný, asi jako koňské hovno. Herecký výkon Pattinsona a Dafoe je jako orchestr, vyladěný do nejmenšího detailu. Lovecraftuv styl, filmu sedí náramně. Eggerse evidentně vůbec nezajímá, jestli se film bude líbit masám a to oceňuju, protože takhle náročných kousků je jako šafránu.
La cara oculta (2011)
Po nudných 40 minutách přišel zvrat, který mi vyrazil dech a po kterém je film naprosto brutální psycho drama. Výjimečný snímek.
Tepuy - Cesta do hlbín Zeme (2006)
Barabáš je slovenský Attenborough. Záběry a zároveň napětí, které přenáší na obrazovku, je nevídané a kvalita jeho dokumentů, je na Slovensku i ve světě jako neobjevený diamant.
Úsvit mrtvých (2004)
Snyder strčil timhle remakem Romera do kapsy. Skvělá akční řezba od začátku až do konce.
Čarodějnice (2015)
Škaredě podceňovaný masterpiece.