Poslední recenze (15)
Ranhojič (2013)
Výborný film.Samozrejme niektoré časti príbehu nemajú potrebnú hĺbku, na to vo filme jednoducho nieje čas,ale inak vydarene dielko.Škoda,že tu nebolo spomenuté,že práve vpád seldzuckých turkov , preťal pútnické cesty kresťanov do svätej zeme čo viedlo ku prvej krízovej výprave.Historické nepresnosti sa filmu nevyhli Ibn Sina (Avicenna) zomrel r.1037 a Šach Ala ad-Daula 1156.
Pod černou vlajkou (2014) (seriál)
Herci ako z módneho časopisu + pár holých zadkov to je v skratke Black Sails. Herci s chrupom ako z reklamy na zubnú pastu by neboli to najhoršie.Čo sa ale nedá prehliadnuť sú stupídne dialógy plne otrepaných fraz.Zmes trapnosti a pózerstva, snaha byť cool za každú cenu.Úprimne ľutujem Toby Stephensa ,ale hold občas si herec nemôže vyberať.
Hunger Games (2012)
Film som zatial nevidel,takze sa zdrzim hodnotenia,vyjadrim sa zatial len ku knihe ktoru som cital.Mozem povedat,ze prirovnanie k Twilightu je celkom trefne.Ide hlavne o sposob akym je kniha napisana.Obe autorky,bohuzial nepatria k literarnej spicke.Priznacne pre obe knihy je absencia kvalitnych dialogov.Dalsim spolocnym rysom je popis niektorych postav ci udalosti a doraz na ich interpretaciu - priklad: Peeta Mellark je vykresleny ako neobycajne zabavny a vtipny chalan,ale nevyplyva to s toho ako sa sprava ci s nejakeho dialogu,odpovede, ktora je sama o sebe vtipna,ale s toho ,ze to autorka niekolkokrat posebe zdvoraznuje, ake je to co povedal zabavne a vtipne a nezabudne zdoraznit ako sa na tom co povedal ostatni bavia.Je to trosku podobne sitcomom ktore obsahuju smiech v pozadi ktore maju divakovi naznacit kedy sa ma smiat.Je to vcelku skoda ,pretoze samotna zapletka ,sama o sebe je zaujimava,ale bohuzial zaver je nedomysleny. komentak k filmu doplnim: