Oblíbené filmy (10)
Útěk do divočiny (2007)
Dobře to vystihl "DaViD´82", ale přesto jsem to nebral jen jako moralní poučení a nabádání k tomu, abych všeho nechal a zahodil počítač i klavesnici. Málokdo by mohl být takovým dobrodruhem, někomu by mohlo stačit jen žít někde v ústraní s tím co ví a jak s tím dokáže naložit. Pochybuji že by takováhla cesta neměla překážek, jako v tomto filmu kde potkává jen hodné lidi. Mnohdy by vám ostatní spíš nohy nejraději zpřelámaly jen kůli dobře vypadajícímu kožichu, ale přesto... film vypovídá o stylu života, který je pro "společnost" naprosto nedosažitelný a nemožný, ale pro jednotlivce když ne přirozený, tak dosažitelný.
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Serenity (2005)
Přestože je to vlastně sci-fi, dostává mě svět Firefly scénama, které jsou proti jakýmkoli klišé. Přesně v tom duchu, jako v Indiana Jonesovi scéna s Ninjou. Prostě jste zvyklí na určité chování postav, nebo větu, a pak přijde Whedon a BAM. Uzemní vás sc=nou, nebo chováním postav, které je totálně mimo zajetý é schéma
Princezna Mononoke (1997)
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Světáci (1969)
Dobrý Will Hunting (1997)
The Sweatbox (2002)
Vzhledem k tomu, že jde o jediný pořádný dokument z výrobny na anímáky, musím hodnotit plnejma, protože jde vlastně o klenot. Dokumen dukazuje, jaký tam skutečně pracovali machři.