Poslední recenze (19)
Osmý smysl (2015) (seriál)
Podle mě pro hodně lidí možná těžko vstřebatelný serial. Ani tak moc mě nenavnadila hlavní zápletka jako příběhy všech hlavních postav. Velká škoda, že byl přerušen. Snad se stane více známý :). Vizionářské dílo, jasných 5*
Ripper Street (2012) (seriál)
Po úspěšném shlédnutí všech třech sérií, a to že na třetí jsem se načekal, musím říct, že k závěru seriálu to byla neskutečná paráda. Třetí série co díl, to svoje kouzlo. Mě tento seriál dostal příběhem, dobou, herci i akcí, které nebylo pomálu. Pro mě osobně seriál numero uno! :)
Daredevil (2015) (seriál)
Tenhle seriál ve mě zanechal tolik pocitů .... to znamená jediné. Je to skvělý seriál.